کانادا برای دو محصول فولاد تعرفه های نهایی اعمال می کند

Submitted on ی., 04/28/2019 - 21:03

دولت کانادا اعلام کرد: به منظور حفظ امنیت شغلی کارگران فولاد در برابر کاهش قیمت فولاد خارجی در بازار کانادا قصد دارد تعرفه های ویژه ای اعمال کند.

به نقل از سازمان دارایی (Department of Finance) براساس حکم دیوان بین المللی تجارت کانادا (CITT) این دولت باید برای واردات ورقه های فلزی سنگین و سیم فولادی ضد زنگ به صورت کاملا قانونی ایمنی لازم را رعایت کند. این ایمنی ها، اقدامات اضطراری می باشند که طبق قوانین تجارت بین المللی این مجوز را می دهد تا به افزایش ناگهانی واردات پاسخ دهند.

در رابطه با افت قیمت وقوع یافته، آژانس مرزی کانادا (Canada Border Services Agency) با بکارگیری برخی مسائل از جمله اقدامات جدید و هدفمند برای بررسی موارد ارزان قیمت و با قابلیت انعطاف پذیری بیشتر اقدام به تعیین قیمت و رفع نوسان هزینه ها در بازارهای خارجی می نماید.

Bill Morneau وزیر سازمان دارایی (Finance Minister) اظهار کرد: "ما همیشه از حقوق کارگران و کارفرمایان کانادا دفاع خواهیم کرد و با اقدامات تجاری ناعادلانه برخورد می کنیم. دولت ما آماده است به منظور حفظ صنعت مان در برابر این اقدامات ناعادلانه و سوء استفاده از سیستم های تجاری از تمام راه های قانونی استفاده کند.

از آنجایی که تولید کنندگان خارجی نیز می خواستند این حفظ ایمنی باقی بماند، لذا CITT با ارائه گزارشی در تاریخ 3 آوریل اعلام کرد که توصیه می شود فقط سیم های فولادی ضد زنگ و فلزات سنگین باید به علت تهدید "آسیب جدی" به صنعت داخلی حفظ ایمنی شوند.

وزارت دارایی در پاسخ به توصیه های CITT در بیانیه ای اعلام کرد، دولت برای تعیین هر گونه حمایتی که مورد نیاز است درصدد تشکیل یک دوره مشاوره 30 روزه با صنعت مردان خواهد بود.

Catherine Cobden رئیس Canadian Steel Producers Association بیان کرد: تصمیم دولت برای حفظ ایمنی هر هفت محصول تاثیری منفی بر صنعت فولاد کانادا نخواهد داشت. وی در ادامه تصریح کرد: "صنعت رو به بحران ما با ظرفیت بیش از حد جهانی، 232 فعالیت امریکایی و اقدامات حفاظتی در سایر حوزه های قضایی هدایت می شود. کاهش فرصت های شغلی در حال وقوع است و سرمایه گذاری در بخش های دیگر انجام می گیرد. بنابراین دولت باید اکنون برای حمایت از کارگران خود و حصول اطمینان از حیات اقتصادی دست به کار شود.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز