کانادایی ها نسبت به 5 سال گذشته رفتار مودبانه خود را از دست داده اند

Submitted on ی., 04/28/2019 - 21:19

نتایج نظرسنجی های اخیر حاوی این نکته است که نحوه برخورد و ادب عمومی کانادایی ها رو به تغییر بوده – یا بنا بر گفته بیش از نیمی از پاسخ دهندگان – رفتار چندان مودبانه ای ندارند.

بنا بر این نظرسنجی که توسط شرکت Research Co ونکوور صورت گرفته، 52 درصد پاسخ دهندگان معتقدند مردم این کشور نسبت به پنج سال گذشته، از نزاکت و خوشخویی کم تری برخوردارند.

طی نظرسنجی از 1000 بزرگسال کانادایی نتیجه گشت که این کاهش نزاکت و ادب در رسانه های اجتماعی نیز نفوذ کرده؛ به گونه ای که از هر ده کانادایی سه نفر (31 درصد) مدعی گشته اند که طی هر هفته با چندین مورد گستاخی و بی نزاکتی مواجه می شوند.

این در حالی است که، 8 درصد همچنان معتقدند افراد "مودب" تر از سال 2014 هستند، و 33 درصد وضعیت را تقریبا مشابه با پنج سال پیش دانسته اند.

بیش از 84 درصد، نحوه ناشایست تربیت والدین را مقصر این اتفاق دانسته، در حالی که 77 درصد، تلویزیون و سینما را مقصر می دانند.

74 درصد افراد مشهور، ورزشکاران و دیگر شخصیت های عمومی را دلیل این تغییر دانسته، در حالی که 59 درصد مدرسان و مدارس را متهم نموده اند.

این نتایج بر اساس یک نظرسنجی آنلاین از تاریخ 4 آوریل تا 7 آوریل 2019، در میان بزرگسالان کانادایی به دست آمده که داده های آن دارای حاشیه خطایی برابر با 3.1 درصد می باشند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز