چهارشنبه ۱۴ آذر | قیمت خرید دلار در بانک‎ها؛ سیر نزولی کاهش قیمت خرید ارز

Submitted on چ., 12/05/2018 - 17:53
Videos

چهارشنبه ۱۴ آذر | قیمت خرید دلار در بانک‎ها؛ سیر نزولی کاهش قیمت خرید ارز
قیمت خرید دلار امروز با کاهش بیش از ۲۰۰ تومانی نسبت به روز قبل در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۷۷ تومان تعیین شد.


ارز

به گزارش تسنیم، بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۷ تومان و ۷ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۷۴۵ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۲۸۰ تومان و ۱ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

گفتنی است قیمت خرید دلار با کاهش ۲۰ تومانی، قیمت یورو با کاهش ۸۶ تومانی و قیمت پوند با کاهش ۹۴ تومانی در بانک‌های عامل نسبت به روز گذشته اعلام شده است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

چهارشنبه ۱۴ آذر | سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان شد
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۴ آذرماه، سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان معامله شد.

سكه

به گزارش مهر، در جریان معاملات امروز(چهارشنبه ۱۴ آذرماه) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان شد.

هر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد؛ ضمن اینکه نیم سکه یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۵۰ هزار تومان شد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۳۵ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان شد.

وزیر نفت: بنزین ۵ هزار تومانی شایعه است
وزیر نفت با تکذیب خبر افزایش قیمت سوخت گفت، افزایش قیمت بنزین به ۵ هزار تومان شایعه است.


زنگنه

به گزارش ایرانا، وزیر نفت با بیان اینکه افزایش قیمت سوخت و بنزین ۵ هزار تومانی شایعه است، گفت: مرحله سوم فروش نفت در بورس پس از اینکه گزارش دو مرحله گذشته به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه شود، صورت می گیرد و آنها باید تصمیم بگیرند که پس از این چه اتفاقی رخ دهد.

زنگنه، با اشاره به نشست هفته جاری اعضای اوپک، افزود: تا زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار دارد، درباره سهمیه جمهوری اسلامی در اوپک با هیچ شخصی صحبتی نمی‌شود.

وزیر نفت، اظهار داشت: مسائلی همانند تولید عربستان بیش از سقف اوپک و سایر موارد در نشست هفته جاری اعضای سازمان نفتی مطرح می‌شود.

وی درخصوص مرحله سوم فروش نفت در بورس، ادامه داد: مرحله سوم پس از اینکه گزارش دو مرحله گذشته به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه شود، صورت می‌گیرد و آقایان باید تصمیم بگیرند که پس از این چه اتفاقی رخ دهد.

عضو کابینه دولت دوازدهم درباره انتشار اخباری مبنی بر بنزین ۵ هزار تومانی، تصریح کرد: افزایش قیمت سوخت و بنزین ۵ هزار تومانی شایعه است.

به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی عضو هیات رییسه مجلس از اعلام وصول سوال نماینده زابل از بیژن زنگنه وزیر نفت در جلسه علنی امروز خبر داد.

فوتسالیست زن ایرانی در میان بهترین بازیکنان جهان
همشهری آنلاین: نام فاطمه اعتدادی در ادامه درخشش دختران فوتسالیست ایرانی بعد از فرزانه توسلی در لیست بهترین‌های جهان قرار گرفت.


فوتسال زنان

به گزارش ایرنا، نام فرزانه توسلی دیشب ۱۳ آذر از سوی سایت «فوتسال پلنت» در میان بهترین دروازه‌بان‌های جهان قرار گرفته بود.

امروز، چهارشنبه ۱۴ آذر در ادامه تکمیل فهرست بهترین‌ها در سایر پست‌ها نام اعتدادی دیگر ملی پوش فوتسال زنان ایران هم در بین بهترین بازیکنان قرار گرفت تا روند درخشش دختران فوتسال ایران ادامه داشته باشد.
سیستم امتیازدهی و انتخاب به این شکل است که، ابتدا تعدادی از بازیکنان در لیست اولیه از سراسر جهان توسط سایت فوتسال پلنت انتخاب می شوند و کارشناسان در هر گروه ۵ بازیکن را انتخاب می کنند و به آنها امتیاز می‌دهند، برنده این جایزه در هر گروه کسی هست که بیشترین امتیاز را دارا باشد.

آتش‌ گرفتن مرکز خریدی در غرب تهران
همشهری آنلاین: مرکزخرید درحال ساخت رزمال در منطقه ۲۲ غرب تهران، دچار حریق شد.


آتش سوزی رزمال

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: این آتش سوزی در مرکز تجاری اداری رزمال رخ داده و ۳ آمبولانس به محل اعزام شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران هم گفت:‌ در ساعت ۱۲ و ۲ دقیقه ظهر امروز حادثه آتش‌سوزی ساختمان بلند مرتبه‌ در انتهای بزرگراه خرازی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ۵ ایستگاه همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:‌با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک ساختمان اداری ۲۵ طبقه در حال ساخت در طبقه همکف کارگران مشغول کار بودند که موتورخانه دچار حریق می‌شود و دود زیادی طبقات بالایی را فرا می‌گیرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در لحظات اولیه تعدادی از کارگران به پشت بام این ساختمان منتقل شدند که آتش‌نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی این افراد را به پایین آوردند.

ملکی گفت:‌ در این حادثه سه نفر از کارگران دچار سوختگی شدند و در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال عملیات شعله زنی هستند.

نتیجه نهایی همه گروه‌ها ۱۰ دی ماه (۳۱ دسامبر) اعلام خواهد شد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز