پرداخت دستمزد پرستار تمام وقت بچه های ترودو از جیب دولت

Submitted on Mon, 07/23/2018 - 17:18

پرداخت دستمزد پرستار تمام وقت بچه های ترودو از جیب دولت
دولت حقوق و دستمزد پرستار استخدام شده برای مراقبت از سه فرزند نخست وزیر جاستین ترودو را پرداخت می کند.

حقوق سالانه ماریان پویو بین 40000 تا 45000 دلار است که تا ابتدای ماه آوریل همین قدر باقی می ماند.

بالاترین میزان آن، ساعتی 21.79 دلار با در نظر گرفتن 40 ساعت کاری در هفته می باشد.

این نشان دهنده افزایش حقوق از نوامبر 2015 است، او ساعتی 15 تا 20 دلار در روز و ساعتی 11 تا 13 دلار در شب مزد دریافت میکند.

سخنگوی دفتر نخست وزیر، شانتال گاگنون، در ایمیلی تاکید کرد که اکنون پویو کارمند تمام وقت است. او همچنین از این افزایش حقوق دفاع کرد.

Gagnon بیان کرد: "این اولین افزایش حقوق از سال 2015 است که به نسبت افزایش هزینه زندگی بوده است.

ترودو پس از به قدرت رسیدن در نوامبر 2015 به خاطر داشتن دو پرستار برای مراقبت از سه فرزند کوچک خود از جانب احزاب مخالف مورد انتقاد قرار گرفت. آنها بیان کردند وی از مالیات مردم برای استخدام پرستاران استفاده کرده و این موضوع قابل قبول نیست.

کمتر از یک سال بعد، نخست وزیر، بدون هیچ توضیحی حکم استخدام یکی از زنان را باطل کرد.

وی گفت: تصمیم دولت برای استخدام یک پرستار برای نخست وزیر چالش هایی که بسیاری از خانواده های کانادایی در مواجهه با مراقبت از کودکان مواجه می شوند، را نشان می دهد.

اشتون در بیانیه ای گفت NDP: "معتقد است که همه کودکان باید به خوبی مراقبت شوند و شامل خانواده نخست وزیر هم میشود."

"این نیاز به استراتژی ملی مراقبت از کودکان را نشان می دهد تا اطمینان حاصل شود که همه کودکان مراقبت های بی خطر و مناسب را بدون در نظر گرفتن میزان درآمد والدین دریافت می کنند."

بروک هریسون، سخنگوی حزب محافظه کار، نخست وزیر را متهم کرد که از جیب مالیات دهندگان برای پرستار بچه اش پول میپردازد، در حالی که خودش"حقوق بالایی" دریافت می کند.

جالب است که ترودو تا الان هیچ عکس العملی به این واکنش ها نشان نداده است.

دولت لیبرال تصمیم به افزایش حداقل حقوق شغل تابستانی در ایالت های مختلف و کاهش ساعات کاری در هفته گرفت
دولت لیبرال تصمیم گرفته تا با افزایش حداقل حقوق کار تابستانی در ایالت های مختلف و کاهش ساعات کاری در هفته بر محبوبیت خود بیفزاید. دولت در این طرح که بالغ بر 220 میلیون دلار هزینه دارد، تصمیم دارد که با کاهش میانگین ساعات کاری فرصت های شغلی را از 35000 به 70000 افزایش دهد. مدارکی که به تازگی منتشر شده نشان میدهد که دولت از کم شدن ساعات کاری با اجرای برنامه جدید آگاه بوده است.

این کاهش ساعت کاری از 35 به 30 ساعت در هفته میتواند باعث ایجاد مشکلاتی برای بعضی کارفرمایان به خصوص آنهایی که نیاز به استخدام کارگران فصلی دارند، شود.

سخنگوی دولت اما اعلام کرد که تصمیم دولت برای بهبود شرایط کاری دانش آموزانی که نیازمند کارهای فصلی هستند جدی است. تمرکز و کمک مالی این برنامه بیشتر بر کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیرانتفایی است. همچنین در مورد نیازهای مالی شرکت ها، به خصوص در ماه های اولیه که ممکن است دانش آموزان نیاز به آموزش داشته باشند تا بتوانند در حد استاندارهای شرکت قرار بگیرند کمک میکند.

نیاز به منابع مالی همیشه از رقمی که دولت در نظر دارد پیشی میگیرد. رقم کلی درخواست های امسال 69 میلیون دلار بیشتر از سال قبل بود و میانگین حداقل حقوق را 13 درصد افزایش داد.

در همان ابتدا از هادجو راجع به تصمیمات دولت راجع به اثرات افزایش حداقل حقوق سوال شد. هادجو در پاسخ اعلام کرد که دولت در حال بررسی این موضوع با ایالت های مختلف است، و شرکت هایی که واجد دریافت کمک از سوی دولت هستند تصمیمات مرتبط را راجع به شرایط کار تابستانی خواهند گرفت.

مسئولان طرح پیشنهاد داده اند که امسال 85000 شغل از شغل 135000 باید کمک مالی دریافت کنند. شرایط کار تابستانی در کانادا تا پایان امسال مشخص نخواهد شد.

هشدار: 7 کانادایی به ﺑﺎﻛﺘﺮي ﺳﺎﻟﻤﻮﻧﻼ اﻧﺘﺮﻳﺘﻴﺪﻳﺲ آلوده شدند!
در روز گذشته بسته بندی 10 دلاری ناگت های مرغ "No Name" منجمد که از سوی کمپانی لابلاوز عرضه می شدند به علت خطر شیوع باکتری سالمونلا فرخوانده شدند.

آژانس بازرسی مواد غذایی به مردم توصیه می کند که این مواد غذایی ممکن است بوی فاسد شدگی یا ظاهر غیر مرغوبی نداشته باشد اما می تواند شما را مبتلا به بیماری کند.

در این راستا هفت تن به بیماری سالمونلا اینترتیدیس (Salmonella Enteritidis) مبتلا شدند که از این میان 3 نفر از بریتیش کلمبیا، 1 نفر از آلبرتا و 3 نفر از انتاریو بودند.

در حال حاضر یک نفر در بیمارستان بستری شده است خوشبختانه تا نون هیچگونه خبر مرگ منتشر نشده است. این افراد در ماه ژوئن 2018 بیمار شدند.

اگر شما از این محصولات را نزد خود دارید توصیه می شود از مصرف آن جدا خودداری کنید و یا آن را به فروشگاهی که خریداری کرده اید بازگردانید.

از علائم این بیماری می‌توان به تب، سردرد، استفراغ، حالت تهوع، دردهای شکمی و اسهال اشاره کرد. همچنین این باکتری می‌تواند به مراتب با تحلیل سیستم ایمنی بدن خطرات جدی تری برای کودکان، زنان باردار و افراد سالمند در بر داشته باشد.

شما می توانید با بررسی تاریخ ها و کدهای زیر و یا با مراجعه به وب سایت CFIA از فراخوان این فراورده غذایی مطلع شوید:

- ناگت مرغ (907 گرمی) No Name که تاریخ انقضای آنها تا 15 مه 2019 و با کد 1358M بر روی بسته درج شده است. UPC - 0 60383 89685 0. این محصول به در سراسر کشور توزیع شده است.
- ناگت مرغ 10 دلاری (1.81 کیلوگرم) No Name که تاریخ انقضای آن تا 23 مارس، 2019 است. UPC - 0 60249 01411 4. این محصول در سراسر کشور توزیع شده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز