ورشکستگی بیداد می کند ! پرونده های ورشکستگی کانادا در طی ده سال به بیشترین رقم خود رسیده است!

Submitted on پ., 12/05/2019 - 14:18

سی تی وی و گلوب اند میل گزارش می دهند که دفتر اطلاعات ورشکستگی کانادا OSBC (Office of Superintendent of Bankruptcy Canada ) اعلام کرد در ماه اکتبر امسال تعداد افرادی که اعلام ورشکستگی کردند، رو به افزایش است و تا کنون به ۱۳۲۰۰ مورد رسیده است. این افزایش نسبت به سال گذشته ۱۳٪ بوده است و نه تنها بیشترین افزایش سالانه می باشد بلکه همچنین در طی ده سال گذشته بالاترین نرخ ورشکستگی به حساب می آید.

اطلاعات تاریخی OSBC حاکی از آن است که آخرین ورشکستگی که بیشترین تعداد را داشت در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۹ بود که تعداد پرونده های ورشکستگی به ۱۵۴۶۵ عدد رسید.

امسال تعداد ورشکستگی در ده ماه اول سال در مقایسه با ۱۲ ماه سال گذشته به میزان ۹٪ بیشتر می باشد.

اطلاعات OSBC همچنین نشان می دهد که در ماه سپتامبر امسال ۱۱۹۳۵ مورد ورشکستگی وجود داشته است که در قیاس با سال گذشته ۱۹٪ افزایش داشته است و از سال ۲۰۰۹ بیشترین افزایش سالانه بوده است.

در حقیقت در ماه سپتامبر امسال تعداد ورشکسته ها در کانادا بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر می باشند و مجموعاً به تعداد ۱۰۰۲۳ نفرمی رسد. این تعداد همچنین بیشترین تعداد در
اولین ۹ ماه سال از سال ۱۹۸۷ می باشد.

پروفسور Lars Osbery کارشناس اقتصادی دانشگاه دالهاوس (Dalhousie University) در مصاحبه ی تلفنی با سی تی وی گفت که اگرچه تعداد افرادی که اعلام ورشکستگی کرده اند در ماه اکتبر در طی ۱۰ سال به بالاترین مقدار رسید ولی درحقیقت کشور در محیط نرخ بهره ی پایین بوده است. بانک کانادا برای مدت طولانی است که نرخ بهره را ۱/۷۵٪ نگه داشته است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، دلیل دیگر این است که بدهی کانادایی ها در تمامی اوقات بالا بوده است و این بدهی برای برخی افراد به سطح غیر قابل باوری رسیده است. علاوه بر آن درآمد افراد پردرآمد افزایش یافته است در حالیکه درآمد طبقه ی متوسط بیشترو بیشتر کم می شود.

همچنین بر خلاف سطح نسبتاً پایین بیکاری، افزایش حقوق افراد شاغل تعادل سازی نشده است. در سال گذشته در اونتاریو که پر جمعیت ترین استان کاناداست، اعلام ورشکستگی
رشد ۱۴/۴٪ داشته است و از متوسط ملی که ۸/۹٪است، بالاتر می باشد.

این نرخ در بی سی ۹/۳٪ می باشد که کمی بالاتر از سطح متوسط ملی می باشد. موقعیت در کبک بهتر است و فقط افزایش کمی تا ۱/۷٪ داشته است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز