هشدار: طوفان میشل با سرعت در حال نزدیک شدن به کاناداست

Submitted on چ., 10/10/2018 - 20:05

هشدار: طوفان میشل با سرعت در حال نزدیک شدن به کاناداست
همین چند ماه پیش بود که مردم شرق کانادا برای رودررو شدن با طوفان مرگبار فلورانس آماده شدند. برخلاف انتظارات طوفان قبل از رسیدن به Maritimes و ایالات مجاور، از بین رفت و تنها باران هایی سیل آسا را به جا گذاشت.

انتظار دارید مادر طبیعت این بار نیز به ما رحم کند؟ متاسفانه گردباد میشل در راه است و انتظار می رود در آینده ای نزدیک موجب خسارات شدیدی در سواحل شرقی شود.

طوفان هم اکنون در مناطق فلوریدا/ آلاباما است و هر دو ناحیه در حالت آماده باش به سر می برند. تاکنون در سواحل فلوریدا و نواحی مجاور مانند جورجیا و کارولینا 30 سانتیمتر باران باریده، و موج هایی به ارتفاع 3.7 متر مشاهده شده اند. تاکنون 13 نفر در آمریکای مرکزی فوت کرده اند.

انتظار می رود این طوفان طی این هفته یا هفته آینده به کانادا برسد و ایالات Maritimes و کبک بیش از همه در معرض خطر قرار دارند. این که آسیب های طوفان تا چه اندازه است قابل پیش بینی نیست. تنها کاری که اکنون می توانیم انجام دهیم این است که طوفان را از راه دور ببینیم و امیدوار باشیم مانند گردباد فلورانس قبل از رسیدن به کشور نابود شده و فقط قطرات باران به ما برسد.

6 شهروند جدید کانادا که سوگند شهروندیشان را در ارتفاع 300 متری خواندند
صبح روز چهارشنبه، 6 نفر از شهروندان جدید و شجاع کانادا (از ارمنستان، عراق، هند، جاماییکا، فیلیپن و اوکراین) سوگند شهروندیشان را بر فراز برج CN در ارتفاع 300 متری سطح زمین یاد کردند. تجربه بسیار خاصی که قطعا پیش از این در تاریخ سوگند شهروندی در کانادا انجام نشده بود.

شرکت کنندگان با دو کابل بر روی خیابان های شهر تورنتو معلق بودند و دور سکوی دیدبانی می چرخیدند.

آنها اعلام کردند که بسیار خوشحال هستند و افتخار میکنند که عضوی از جامعه کانادا شده اند و از این پس میتوانند به جامعه کانادا خدمت کنند.

Inna Lebchuk میگوید "در ابتدا ترسناک بود؟ بله قطعا وحشتناک بود. اما هنگامی که به آنجا بروی ترست می ریزد."

مدیر تیمی که انجام این کار را میسر کرد در عادی کردن و ریختن ترس مردم از ارتفاع تجربه دارد.

اقلامی با برند "No Name": گوهری نادر در کانادا
بهترین چیز در مورد کانادا چیست؟ این موضوع ارتباطی با کریسمس یا بهداشت جهانی ندارد. همچنین در مورد مناظر بکر و فرهنگ ادب و نزاکت نیست. با دیدگاهی فراتر به این امر می توان پی برد که مهم ترین مسئله کانادا چیزی است که احتمال می رود تاکنون در مورد آن فکر نکرده اید...

پست Reddit نشان داد که یکی از مسائل مهم در مورد کانادا، نام تجاری نمادین No Name است. طی چند دهه، طراحی مینیمالیسم و محصولاتی با بسته بندی زرد رنگ به عنوان مقرون به صرفه ترین مواد غذایی ها در میان کانادایی ها محبوبیت داشته و یقینا اهمیت نام این برند در فرهنگ کانادا و زندگی روزمره آن ها به رسمیت شناخته شده است.

این خبر که توسط piranhaplant در توئیتی منتشر شده است، بدین شرح می باشد که برند No Name مانند "گوهری نادر در کانادا" است. مردم نیز بلافاصله موافقت خود را با این توئیت اعلام کردند و برخی از عبارات موردنظرشان را برای برند No Name به اشتراک گذاشتند.

برند No Name برای اولین بار در سال 1978 وارد عرصه بازار شد، و از آن زمان با جلب اعتماد، محصولاتی با کیفیت و با قیمت های عالی به کانادایی ها عرضه می کند. محصولات آن به وفور در فروشگاه های مواد غذایی سطح کشور از جمله No Frills ،Loblaws ،Supermarket Real Canadian و حتی Drug Mart Shoppers یافت می شود.

مهم ترین نکته این است که این برند با بیش از 40 سال سابقه مفتخر خدمت‌رسانی به شهروندان کانادایی می باشد. امروزه، در دوران زمامداری ترامپ با پیشروی جنبش های BoycottUSA، این برند با BuyCanadian همچنان به موفقیت خود ادامه می دهد.

این برند ارزان قیمت، مرسوم، مدرن و دارای شم سیاسی در حال حاضر به برندی تبدیل شده است که در مقایسه با سایر برندها، برند محبوب ما می باشد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز