مینی آپارتمان ها در تورنتو کوچکتر از ۴۸۰ اسکویر فیت هستند، آشپزی در آنها تعطیل است ولی در عوض کرایه اش بیشتر از ۲۰۰۰ دلار است!

Submitted on س., 06/11/2019 - 18:21

آیا شما خانه ی بدون اجاق گاز را قبول می کنید؟

با کم و کم شدن زمین، سازندگان خانه در تورنتو خانه های مستقل را به خانه های نیمه متصل تبدیل کرده اند و پس از آن خانه های نیمه متصل تبدیل به آپارتمان شدند، آپارتمان ها کوچکتر و کوچکتر شدند و هم اکنون خانه سازان در آشپزخانه ها بلوایی بر پا کرده اند.

آپارتمان های جدید که بر خیابان ها در تورنتو واقع شده اند نه تنها کوچک هستند بلکه در سیستم الکتریکی آنها نیز صرفه جویی شده است. ساختمان نوسازی جدیداً‌ ساخته شده است و دارای ۱۶۲ آپارتمان می باشد، هر کدام از این آپارتمان ها ۴۸۰ اسکویر فیت می باشد. برای صرفه جویی در فضای خانه، خانه سازان هیچ اجاق گازی در هیچ آپارتمانی نصب نکرده اند و هر آٔپارتمان تنها یک شعله گاز الکترو مغناطیسی دارد.

خانه سازان می گویند این سبک آشپزخانه بنا بر نیاز متفاوت بازار ایجاد شده است و سبک زندگی جدید اینگونه آشپزخانه را می طلبد و این طراحی یک راه حل هوشمندانه برای صرفه جویی در فضا می باشد و برای ساکنان خانه نیازهای اساسی را فراهم می آورد.

این مینی آپارتمان ها، آشیانه هایی کوچکی هستند که همه چیز دارند و کامل می باشند. قیمت این آپارتمان ها ارزان نیست. اجاره ی یک آپارتمان با آشپزخانه ی اوپن و بدون اطاق خواب ۱۶۰۰ دلار قیمت دارد در حالیکه یک آپارتمان یک خوابه از این نوع ۲۰۰۰ دلار می باشد.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، این نوع آپارتمان های ادغام شده برای جوانان پر طرفدارتر است، بخصوی جوانانی که آشپزی دوست ندارند این خانه ها را بیشتر می پسندند.

Matthew Slutsky، مسئول وبسایت خانه های استیجاری BuzzBuzzHome گفت که آپارتمان هایی که دارای اجاق گازهای استاندارد و مجزا نیستند نسبتاً کم هستند. اما این یک گرایش می باشد. این روزها جوانانی که در مرکز شهر زندگی می کنند علاقه ای به آشپزی ندارند. این جوانان یا ترجیح می دهند هر روز بیرون غذا بخورند و یا اینکه از بیرون غذا سفارش دهند. به هر حال اساساً نمی خواهند در خانه آشپزی کنند.

Feng Lu، نماینده ی مشاور املاک همچنین گفت که برای اجاره ی این خانه ها مشکلی نیست زیرا که دانشجویان و کارمندان جوان ادارات این خانه ها را اداره می کنند. وجود اجاق گاز مسلماً برای کسی که خانه را اجاره میکند الویت ارجح نخواهد بود

Debbie Field،‌ هماهنگ کننده ی Health School Fund Alliance گفت که این روند ی آزار دهنده است و نباید ادامه یابد. «چند روز پیش دیدم که گروهی از UberEaters پیتزا پیتزا می خورند و یک گروه دیگری از تحویل دهندگان غذا در طبقه ی پایین بودند. اگر برای مدت زمان طولانی از این غذاهای فست فود خورده شود، به طور یقین برای سلامت جوانان مضر خواهد بود و قیمت این غذاها از غذاهایی که می پزیم به مراتب گران تر است و کیفیت آن در مقایسه با آنچه خود می پزیم بسیار پایین تر است.

Field همچنین گفت که اینکه خانه سازان می خواهند جوانان را به این سبک زندگی ترغیب کنند قابل تحسین نیست. وی عقیده دارد که مردم یک روزه به این سیستم زندگی بدون پخت و پز ملحق نمی شوند و این طرح مینی آپارتمان دوام نخواهد آورد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز