میانگین اجاره بها در شهرهای مختلف کانادا در ماه اکتبر/ تورنتو در مقام گرانترین شهر

Submitted on چ., 10/17/2018 - 20:38

میانگین اجاره بها در شهرهای مختلف کانادا در ماه اکتبر/ تورنتو در مقام گرانترین شهر
به نقل از Padmapper، در این ماه 17 شهر کانادا با افزایش اجاره بها روبرو بودند، در حالی که میانگین اجاره بها در 4 شهر کاهش و در 3 شهر ثابت باقی ماند. و یک بار دیگر، تورنتو در مقام گرانترین شهر کشور باقی ماند.

در ماه اکتبر، قیمت منازل یک خوابه در تورنتو با 1.4% افزایش به 2,230 دلار، و قیمت منازل دو خوابه با یک رشد نرم 0.4 درصدی، به 2,830 دلار رسید.

در ونکوور که دومین شهر گران قیمت کانادا نامیده می شود، اجاره منازل یک خوابه با رشد 2.4% به 2,100 دلار، و منازل دوخوابه با رشد 3.1% به 3,330 دلار افزایش پیدا کرد.

در سومین شهر گران کانادا، برنابی (Burnaby)، اجاره بها منازل یک خوابه با کاهش چشمگیر 4.2% به 1,580 دلار رسید در حالی که منازل دوخوابه با افزایش 1.8% روبرو بوده و اجاره بهای آن به 2,300 دلار افزایش یافت.

مونترآل با قرارگیری در رتبه چهارم، شاهد بزرگترین افزایش اجاره بها منازل یک خوابه در کشور با یک رشد 5.2 درصدی بود. اجاره بهای منازل دو خوابه نیز با یک رشد جانانه 4.8 درصدی به 1,730 دلار رسید.

پنجمین شهر این لیست، بری (Barrie) در انتاریو، افزایش 4.6 درصدی منازل یک خوابه و کاهش اجاره بهای منازل دو خوابه به میزان 4.5% را به چشم دید. میانگین اجاره بها منازل یک خواب به 1,360 دلار، و منازل دوخواب به 1,480 دلار رسید.

شهر کلگری با یک پرش چهار پله ای در افزایش اجاره بها، به عنوان ششمین شهر در لیست 10 شهر گرانقیمت کانادا قرار گرفت. اجاره منازل یک خوابه با 4.5% افزایش به 1,150 دلار، و منازل دو خوابه با 4.3% افزایش به 1,450 دلار رسید.

همیلتون در انتاریو با کاهش 3.5 درصدی اجاره بها منازل یک خوابه، و پایین آمدن قیمت تا 1,110 دلار، شاهد بزرگترین کاهش ماهیانه بود.

در رقابت برای کسب مقام ارزان ترین شهر کانادا، ویندزور (Windsor) از انتاریو، موفق به کسب این مقام شد. جایی که شما میتوانید با 740 دلار در ماه یک منزل یک خواب را اجاره کنید.

استفاده تفریحی از ماریجوانا از این به بعد در کانادا قانونی است
با توجه به قانونی که در ماه ژوئن در سنا به تصویب رسید، از ساعت 12:01 بامداد روز چهارشنبه 17 اکتبر 2018، بزرگسالان در کانادا می توانند در مکانهای عمومی تا 30 گرم ماریجوانا قانونی حمل کنند. آنها همچنین میتوانند تا سقف 4 گیاه در خانه شان برای مصارف شخصی پرورش دهند.

مصرف کنندگان باید حداقل 18 سال داشته باشند، توزیع و فروش ماریجوانا به افراد کمتر از 18 سال ممنوع است.

توزیع ماریجوانا قانونی ممکن است در ابتدا در بعضی فروشگاه ها محدود باشد.

مسئولین نوااسکوشیا و مانیتوبا اعلام کرده اند که حداقل در روز اول انتخاب های زیادی وجود نخواهد داشت.

Thomas Clarke که صاحب مغازه ماریجوانا Thomas H. Clarke در Portugal Cove-St. Philip است به اخبار CBC گفت "اولین مشتری من پدرم خواهد بود، و دومین مشتری خانمی خواهد بود که سفت شدگی های بافتی متعددی دارد."

کانادا دومین کشور در جهان - و اولین کشور عضو G7 است که ماریجوانا را در سطح کشور قانونی اعلام میکند. اروگوئه اولین کشور بود که در دسامبر 2013 تولید، فروش و استفاده از ماریجوانا را قانونی اعلام کرد.

قانونی شدن ماریجوانا ی تفریحی از کمپین نخست وزیر جاستین ترودو برای دور نگه داشتن افراد زیر سن قانونی از مصرف ماریجوانا و کاهش جرایم مرتبط با ماریجوانا آغاز شد.

برخی از متخصصان سلامت اعلام کرده اند که نگران عواقب قانونی شدن ماریجوانا هستند. قوانین سفت و سخن همچنان خرید و استفاده از ماریجوانا را کنترل خواهد کرد.

ماریجوانا در مکان هایی که الکل یا تنباکو به فروش میروند فروخته نخواهد شد. از مصرف کنندگان انتظار می رود که ماریجوانا را از خرده فروشان مشخص شده توسط دولت خریداری کنند، در صورت در دسترس نبودن، میتوانند از تولیدکنندگان رسمی دارای مجوز از دولت، محصول مورد نظرشان را تهیه کنند.

دولت کانادا هچنین تغییراتی راجع به قوانین رانندگی در حالت غیرعادی انجام داده است تا شرایط رانندگی تحت تاثیر ماریجوانا را نیز شامل شوند.

انتظار می رود که با توجه به قانونی شدن ماریجوانا در کانادا صنعتی با حداقل ارزش 4 بیلیون دلار ایجاد شود.

هم اکنون در 9 ایالت در آمریکا و محله های کلمبیا استفاده از ماریجوانا آزاد است.

هم اکنون استفاده درمانی از ماریجوانا در موارد خاص در 30 ایالت آزاد است.

طبق بررسی های BDS صنعت ماریجوانا در سال 2017 در آمریکا 7 بیلیون دلار گردش مالی داشته است. سود این مبلغ برابر با کل صنعت تنقلات است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز