مصرف نوشیدنی های الکلی در اماکن عمومی کانادا مجاز میشود

Submitted on ی., 10/14/2018 - 15:58
Videos

مصرف نوشیدنی های الکلی در اماکن عمومی کانادا مجاز میشود
در عرض تنها چند هفته، مصرف نوشیدنی های الکلی در کانادا به طور قانونی، مجاز می شود. پس از اینکه ایالت هایی چون بریتیش کلمبیا و انتاریو استعمال ماری جوآنا را قانونی اعلام کردند، سوالاتی نظیر اگر مصرف ماریجوآنا در اماکن عمومی مجاز است چرا الکل مجاز نباشد، مطرح شد!

برخی شهرداران تصمیم گرفتند ایده های جدیدی را در معرض آزمایش بگذارند. به طور مثال نوشیدن مشروبات الکلی در پارک ها و سواحل با مسئولیت خود فرد مجاز می باشد.

در حال حاضر مصرف نوشیدنی های الکلی در ملاعام ممنوع بوده و افسر پلیس می تواند نوشیدنی شما را مصادره کرده و یا حتی شما را جریمه کند. میزان جریمه در هر ایالت متفاوت است.

به طور مثال جریمه نوشیدن مشروبات در ملاعام در تورنتو 125 دلار و در ونکوور 230 دلار است. قوانین در مونترآل کمی سازش پذیر تر است، شما می توانید در پارک و به همراه صرف وعده غذایی، نوشیدنی الکلی نیز بنوشید.

داگ فورد اعلام کرده است به زودی گفتگویی با شهردار تورنتو، جان توری، در مورد احتمالات آزاد شدن نوشیدن الکل در پارک ها و سواحل خواهد داشت.

شهرداری ونکوور پیشنهاد داده است تابستان سال آینده دکه هایی در دو ساحل ونکوور به فروش آبجو و مشروب بپردازند تا مردم بتوانند از نوشیدن الکل در ساحل لذت ببرند. گرچه حتی اگر این طرح در ونکوور اجرا شود همچنان بردن مشروبات الکلی از خانه به ساحل ممنوع است.

دیگر ایالات کانادا درمورد مجاز شمردن مصرف نوشیدنی های الکلی در ملاعام صحبت زیادی نکرده اند، ولی این قانون به زودی در انتاریو و بریتیش کلمبیا اجرایی خواهد شد.

سقوط قطعه بتنی بر سر بانویی در ایستگاه یونیون و مصدومیت شدید او
زنی 20 ساله بعد از افتادن قطعه ای بتنی بر رویش در ایستگاه یونیون به بیمارستان منتقل شد.

حادثه در 5:20 عصر اتفاق افتاد و زن که جراحات جدی داشت به بیمارستان انتقال داده شد.

سخنگوی شرکت حمل و نقل Metrolinx میگوید که آنطور که گزارشات نشان میدهد قطعه ای بتنی از سقف جدا شده و به سر این زن اصابت کرده است.

Nitish Bissonauth میگوید که متخصصان برای بررسی شرایط عازم محل شده اند و قسمتی از حمل و نقل به علت خطرات موجود بسته شده است.

طبق وب سایت ایستگاه یونیون روزانه حدود 300000 نفر در آن تردد می کنند. این ایستگاه که در سال 1927 گشایش یافته است، در سال 1975 به عنوان مکانی ملی تاریخی انتخاب شد و در طی دهه های مختلف عملیات های نوسازی مختلفی در آن انجام شده است.

مردی که از والمارت آیپد خرید و بجایش گِل دریافت کرد!
والمارت کانادا در حال تحقیق در مورد اتفاقی باور نکردنی است که برای مردی رخ داده که از یکی از شعبه هایش آیپد خرید کرده، و به طرز شگفت آوری به جای آیپد جعبه ای حاوی گِل دریافت کرد.

Sasitharan Nadarajah حدودا 1000 دلار برای خرید یک آیپد پرو برای تولد مادرش از یک شعبه والمارت در برامپتون هزینه کرد.

Nadarajah میگوید هنگامی که مادرش کادو را در میان مهمانان باز کرد همگی شوکه شدند، زیرا در جعبه مقداری گِل نسبتا هم وزن آیپد وجود داشت.

او به CTV تورنتو گفت "هنگامی که گِل را دیدم گفتم اوکی شاید چیزی زیر آن باشد. اما حتی یک شارژر هم آنجا نبود."

Nadarajah میگوید آیپد را از یکی از شعب والمارت در حالی که بسته بندی پلاستیکی داشته خریداری کرده است. او بعد از اتمام مهمانی تولد مادرش به شعبه مراجعه کرده است و به او گفته شده تحقیقاتی انجام خواهد شد.

او سه روز بعد با CTV تماس گرفت و گفت که هنوز از والمارت با او تماس نگرفته اند. "آنها حتی آیپد دیگری به من ندادند، حتی پولم را نیز پس ندادند."

پس از آن یکی از سخنگویان والمارت در کانادا گفت "اکنون مشتری مبلغ را کامل پس گرفته است و در حال بررسی موضوع هستیم."

Nadarajah دریافت پول را تایید کرد و اعلام کرد قصد دارد از اپل استور برای مادرش آیپد دیگری بخرد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز