مرتفع ترین درخت کریسمس در ونکوور را از دست ندهید!

Submitted on س., 10/30/2018 - 20:49

مرتفع ترین درخت کریسمس در ونکوور را از دست ندهید!
The Canyon Lights، رسم پر افتخار کریسمس، ماه آینده دگر بار در پل معلق ونکوور برگزار خواهد گشت.

از روز پنج شنبه، 22 نوامبر 2018، لغایت یکشنبه، 27 ژانویه 2019، همه روزه به استثنا 25 دسامبر، پل معلق و دیگر نواحی پارک به ویژه هشت درخت 30 تنی Douglas Firs درAdventure Treetops به ارتفاع 110 فوت که بنا بر گفته برگزارکنندگان این رویداد، از مرتفع ترین درختان کریسمس جهان به شمار می روند، با هزاران هزار چراغ درخشان، منور خواهند گشت.

از دیگر رویداد های مهم این جشنواره، برگزاری جشن Snowy Owl prowl، شیرینی های زنجبیلی، و همراهی سرودهای کریسمس با گروه موسیقی می باشد.
از بازدید کنندگان خواهشمندیم، لباس هایی مناسب فضای باز به تن کنند چرا که هوای شبانه به ویژه در اواسط دسامبر رو به سردی می گردد.

مکان برگزاری جشنواره: 3735 Capilano Road، North Vancouver
زمان: پنجشنبه، 22 نوامبر 2018، لغایت یکشنبه، 27 ژانویه 2019، از ساعت 11 صبح الی 9 بعد از ظهر
هزینه بلیط: 46.95 دلار ویژه بزرگسالان، 42.95 دلار ویژه سالمندان، 34.95 دلار ویژه دانشجویان، 27.95 دلار ویژه نوجوانان (13 تا 16 سال)، 14.95 دلار ویژه کودکان (6 تا 12 سال) و رایگان ویژه کودکان زیر 6 سال

افزایش موج خودکشی در کبک هشدار مقامات را در پی داشته
با افزایش آمار خودکشی در مدارس شمال کبک، در بین بومیان، هیئت امنای مدارس محلی زنگ خطر را به صدا درآوردند و بحران پیش آمده را عمیق و خطرناک میدانند.

Harriet Keleutak، دبیر مدرسه Kativik، که در منطقه نوناویک (Nunavik) کبک فعالیت می کند، بیان کرد: "شرایطی اضطراری به وجود آمده است، ما در مورد یک بحران عمومی سلامت صحبت می کنیم و دانش آموزان ما عمیقا تحت تاثیر آن قرار گرفته اند."

وی در مصاحبه تلفنی خبر از خودکشی دو دانش آموز در مدارس Kativik از ابتدای سال تحصیلی در اواسط ماه اوت داد، همچنین او خودکشی سه جوان دیگر در ماه گذشته را گزارش داد.

Keleutak گفت: "جمعیت نوناویک کم است و خانواده ها در جوامع مختلف زندگی می کنند. هنگامی که در روستایی خودکشی رخ می دهد، جوانان در جوامع دیگر را نیز تحت تأثیر قرار می دهد."

هفته گذشته، رابرت وات، رئیس شورای کمیته های مدرسه Kativik، در نامه ای این موضوع را به مقامات دولتی گزارش داد.

وات نوشت: "طی چهار هفته گذشته، خودکشی جوانان دانشجو، خانواده ها و کارکنان در نوناویک را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار داده است. "یکی از قربانیان جوانی 11 ساله بود. ما احساس می کنیم که این وضعیت نیاز به اقدام جمعی فوری در سطح منطقه ای دارد."

طبق گزارشی که هفته گذشته در Nunatsiaq News منتشر شد در روستای Puvirnituq در خلیج هادسون با حدود 1800 نفر جمعیت - از تاریخ 1 ژانویه تاکنون 10 خودکشی اتفاق افتاده است. این میزان در کل منطقه به طور متوسط ​​سالانه 12000 مورد خودکشی بوده است.

Quebec coroner’s office در روز سه شنبه اعلام کرد که این مرگ و میرها در Puvirnituq هنوز تحت بررسی است و بررسی ها بین شش ماه تا یک سال طول میکشد.

مقامات محلی در پایان ماه برای پیگیری بحران در Kuujjuaq ملاقات می کنند و Keleutak می خواهد مقامات فدرال و استان هم حضور داشته باشند تا متوجه شرایط موجود بشوند.

وات اظهار کرد که این وضعیت اهمیت تحقیق در مورد علل اساسی افسردگی، اضطراب و آسیب های روحی درمیان جوانان محلی را نشان می دهد. وی بیان کرد بحران پیش آمده مستلزم تحلیل بیشتر است.

Joannie Lambert-Roy، سخنگوی coroner's office، روز سه شنبه بیان کرد که متعهد به تشکیل گروهی برای یافتن راه هایی برای جلوگیری از مرگ بومیان است.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز