قوانین جدید مربوط به رانندگی پرخطر می تواند سبب از دست دادن حق شهروندی کانادا و اخراج از کشور شود

Submitted on س., 06/11/2019 - 19:36

قوانین جدید رانندگی پرخطر هم اکنون در سراسر کانادا اجرا می شود و شامل جریمه های سنگین تر و سیاست های جدیدی می باشد. این در حالیست که عده زیادی از مسئولین بر استفاده بیشتر از دستگاه تست الکل و جریمه های سنگین تر تاکید داشتند، و اکنون باید آگاه بود که برخی قوانین جدید می تواند سبب شود شهروندان کانادا موقعیت خود در این کشور را از دست بدهند.

مصرف الکل و ماری جوانا می تواند سبب اتهام به رانندگی پرخطر شود. قوانین جدید می تواند سبب جریمه ای به مدت 10 سال شود. به نقل از وب سایت رسمی دولت کانادا، مردم کانادا ممکن است موقعیت خود را در این کشور از دست داده و مجبور به ترک کشور شوند.

همچنین اگر به دنبال کسب اقامت کانادا هستید، جریمه شدن به دلیل رانندگی پرخطر در هر کشور دیگری، بر کسب اقامت شما در کانادا تاثیر می گذارد.

اگر شهروندان دائم کانادا به جرم رانندگی پرخطر بازداشت شوند، ممکن است موقعیت خود را از دست داده و مجبور به ترک کشور شوند.

شهروندان موقت مانند دانشجویان، کارگران خارجی و افراد خانواده نیز در صورت متهم شدن به رانندگی پرخطر باید کانادا را ترک کرده یا دوباره برای ورود به کشور اقدام کنند.

اگر پناهندگان به جرم رانندگی پرخطر بازداشت شوند، درحالی که هنوز منتظر دریافت جواز اقامت هستند، دولت کانادا می تواند از تایید موقعیت سکونت آنان در کانادا خودداری کند.

این قوانین می تواند بر خانواده شهروندان نیز تاثیر بگذارد، و سبب اخراج آنان و خانواده از کانادا شود.

در نتیجه دفعه بعد که مست بوده یا ماری جوآنا مصرف کردید، در مورد راه های مختلف دیگری که میتوان با استفاده از آنها به سلامت به مقصد رسید فکر کنید مانند مترو، تاکسی، اوبر و یا حتی راننده شخصی.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز