قوانین جدید امنیت سایبری شرکت های کانادایی را مجبور به اعلام سرقت اطلاعات فردی مشتریان می کند

Submitted on ش., 11/03/2018 - 21:23

قوانین جدید امنیت سایبری شرکت های کانادایی را مجبور به اعلام سرقت اطلاعات فردی مشتریان می کند
قوانین امنیت سایبری از تمامی شرکت های کانادایی درخواست می کند در صورت بروز افشای اطلاعات شخصی موضوع را با کارشناسان مجرب امنیتی و دفتر کمیته حفظ قوانین امنیتی کانادا در میان بگذارند.

این قانون، که به عنوان قانون حفظ اطلاعات شخصی و اسناد الکترونیکی شناخته می شود (PIPEDA)، به شرکت های کانادایی هشدار می دهد هر زمان که اطلاعات شخصی مشتریان دستخوش تغییر شود، باید به اطلاع مشتریان برسانند که کدام اطلاعاتشان به سرقت رفته است.

این قوانین همچنین مشمول جریمه های سنگین تا سقف 100,000 دلار بابت نشر هر اطلاعاتی می باشند که ترس از این جریمه سبب می شود شرکت ها زیرساخت های فناوری اطلاعات خود را به روز رسانی کنند. اما بسیاری از افراد به علت کمبود آگاهی با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

Monique Moreau، معاون رئیس فدراسیون کار کانادا اظهار کرد: " اکثر صاحبان کسب و کار از این امر اطلاع ندارند. شرکت ها باید احتمال افشای اطلاعات را در رأس کارهای خود قرار دهند.
از آنجایی که اداره کمیسیون حفظ قوانین امنیتی گامی نو در جهت حفظ اطلاعات برداشته است، اما به نظر می رسد اجرای آنها نیازمند منابع بیشتری باشد.

Daniel Therrien، رئیس کمیسیون حفظ قوانین امنیتی در ماه گذشته، اعلام کرد: نقض های اخیر داده ها مانند هک Equifax و رویدادی مانند Cambridge Analytics که برای کانادایی ها دردسر ساز شده بود، متاسفانه قانونگذاران این نگرانی کانادایی ها را پیگیری نکرده اند.

در این راستا وی از دولت می خواهد که بودجه سالانه خود که قرار بود برای استخدام افراد در زمینه تحقیق در مورد گزارشات افشای اطلاعات به کار برده شود را تا 24 میلیون دلار افزایش دهد.

تجربیات ثابت کرده است که تا زمانی شرکتی مورد تهدید این گونه خطرات سرقت اطلاعات قرار نگیرد هیچگونه اقدامی انجام نمی دهد.

پرواز تورنتو به Iceland فقط با 207 دلار
ایسلند کشوری پر از مناظر خارق العاده است. از Northern Lights گرفته تا Blue Lagoon ، صدها آبشار و حتی بیشتر وجود دارد، مطمئن باشید در سفر به Iceland جز مناظر زیبا و شگفت انگیز چیزی نخواهید دید.

WOW Air قیمت پروازهای خود را از تورنتو به ریکیاویک، Iceland، به 207 دلار در هر پرواز، که شامل مالیات است، کاهش داده است. این پرواز بدون توقف است.

طبق گفته کریس میدن (Chris Myden) از سرمایه گذاران YYZ، چندین تاریخ سفر برای این پیشنهاد پرواز وجود دارد. شما می توانید فقط با 207 دلار در تاریخ های مختلف در ماه نوامبر و دسامبر 2018 و حتی ژانویه 2019 از Iceland بازدید کنید. پس اگر شما به دنبال تعطیلات زمستانی رویایی هستید، این بهترین گزینه میباشد.

برای دریافت این پیشنهاد پرواز، به وب سایت WOW Air مراجعه کنید. کد تبلیغاتی "WOWTREAT" را وارد کنید و پرواز از تورنتو به ریکیاویک را جستجو کنید.

برای پرواز رفت از تورنتو، پروازهای 108 دلاری را جستجو کنید و برای پرواز برگشت، پرواز با قیمت 98 دلار را جستجو کنید.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز