قرار است تا سال 2030 همه مردم کانادا صاحب خانه شوند

Submitted on Mon, 03/04/2019 - 20:35

رئیس (Canada Mortgage and Housing Corporation (CMHC که خودش نیز این هدفش را بلندپروازانه میخواند میگوید میخواهد ببیند که "هر فردی در کانادا خانه ای دارد که میتواند هزینه اش را پرداخت کند و نیازهایش را برطرف کند."

او میخواهد چه زمانی این هدف محقق شود؟ سال 2030 یا به عبارتی دیگر 11 سال بعد.

Evan Siddall رئیس CMHC این ایده و طرحش را اینگونه توضیح میدهد:" امید برای خانه ای مناسب که قیمتی مناسب نیز داشته باشد هدف ما است. داشتن خانه به کانادایی ها کمک میکند سرکارشان باقی بمانند، به خدمات سلامت دسترسی داشته باشند، پس انداز کنند، در مدرسه و جامعه عملکرد بهتری داشته باشند."

او همچنین افزود که مسکن با قیمت مناسب "گواه بر کانادایی امن تر و قوی تر با رشد اقتصادی و سلامت فرهنگی است."

Siddall گفت که آنها طی برنامه ملی 40 بیلیون دلاری ده ساله که از نوامبر 2017 آغاز شده قصد دارند در راه فراهم کردن امکان خرید مسکن برای افراد مختلف قدم بردارند.

او افزود که وظیفه CMHC فقط اجرای برنامه مسکن دولتی نیست.

آنها " تلاش هایشان را دوبرابر میکنند، و در حال سازماندهی دوباره سازمانشان هستند تا این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند."

Siddall گفت با توجه به آمارهای سال 2016، 1.7 میلیون (13%) خانوار در کشور در تامین هزینه مسکن دچار مشکل بودند و بیش از 30% درآمدشان قبل از مالیات را صرف این مورد می کردند.

او گفت "فراهم کردن خانه مناسب برای همه در کانادا کاری سخت است و دولت نمی تواند آن را به تنهایی انجام دهد. ما باید از شرکت های غیرانتفاعی و شرکت های فعال در این بخش بخواهیم تا با دولت های محلی، افراد بشر دوست و توسعه دهندگان همکاری کنند تا این هدف محق شود."

منبع
iraniancanada
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز