فروش خانه در منطقه ی یورک در ماه جون بالا رفت و بعلت تقاضای بالای خرید قیمت نیز بالا رفت

Submitted on پ., 07/11/2019 - 18:49

بنا بر اطلاعات حاصله از انجمن مشاوران املاک تورنتو درماه جون، فروش خانه در منطقه ی یورک بالا رفت و قیمت ثابت ماند.

ماه گذشته، منطقه ی یورک ۱۴۰۷ باب خانه فروش داشت که افزایش ۱۱/۵٪ نسبت به ماه جون سال ۲۰۱۸ داشته است اما تفاوت زیادی در قیمت وجود نداشت و فقط افزایش ۰/۲٪ داشت و متوسط قیمت ۹۳۰۰۰۰ دلار بود.

اطلاعات دیگر از وب سایت مشاور املاک Zoocasa نشان می دهد که اگرچه تعداد خانه های لیست شده به نسبت ۴/۷٪ کاهش داشته است ولی فروش افزایش داشته است. Penelope Graham، مدیر وب
سایت گفت که بازار در منطقه ی یورک از ادامه ی حرکت به سمت سراشیبی نجات یافته است و توسط دولت منطقه ای تعدیل یافته است. اما بعلت قیمت بالا در منطقه ی یورک، خرید خانه در این منطقه آسان نیست.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، از سوی دیگر، Graham گفت از آنجایی که تقاضا از طرف خریداران زیاد تر می شود و خانه های لیست شده برای نیاز خریداران مکفی نیست، به این سبب قیمت خانه به احتمال زیاد بالا می رود.

در ماه جون گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در منطقه ی یورک در شهر واگن بود که به قیمت ۶/۴۵ میلیون دلار فروخته شده. خانه ی گرانقیمت دوم در ریچموند هیل واقع است که به قیمت حدود ۴ میلیون دلار فروخته شد. این خانه ۱۲۰۰۰ اسکویر فیتی می باشد خانه گرانقیمت سوم در Wenzhi Mountain واقع است و خانه ی سنگی است که در کنار طبیعتی زیبا با قیمت ۳/۴۴ میلیون دلار وجود دارد.

سه خانه ی ارزان قیمت در منطقه ی Georgina واقع هستند که برای تعطیلات مناسب می باشند.

قیمت اولین خانه ی ارزان قیمت فروخته شده فقط ۱۴۵۰۰۰ دلار می باشد که محلی برای اقامت در کنار دریاچه می باشد. دومین خانه ی ارزان نیز در کنار دریاچه است که برای قایقرانی مناسب می باشد و ماه گذشته فقط به قیمت ۱۷۵۰۰۰ دلار فروخته شد. سومین خانه ی ارزان قیمت به مساحت ۱۲۶ در ۱۵ فوت می باشد و یک کاتیج یک خوابه است اما این خانه در انتهای خیابان به ساحل مسکونی منتهی می شود و قیمت آن ۲۱۰۰۰۰۰ دلار می باشد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز