سوپر پل 3.8 میلیارد دلاری، جدیدترین مسیر اتصال کانادا و ایالات متحده

Submitted on چ., 10/03/2018 - 17:59

سوپر پل 3.8 میلیارد دلاری، جدیدترین مسیر اتصال کانادا و ایالات متحده
اداره پل سازی شهر Windsor در ایالت انتاریو (WDBA) از ساخت پل جدیدی بر روی رودخانه دیترویت برای اتصال کانادا به ایالات متحده خبر داد. این پل به همت کنسرسیوم پل سازی آمریکای شمالی (BNA) و با مشارکت 14 شرکت خصوصی بین دو شهر Windsor و دیترویت ساخته می شود، و پل بین المللی Gordei Howe نام می گیرد.

هزینه ساخت این پل کابلی معلق که 2.5 کیلومتر طول و 6 لاین دارد 3.8 میلیارد دلار، و هزینه نگهداری از پل 1.9 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

این پل 3 مسیر به سوی کانادا و 3 مسیر به سمت ایالات متحده به همراه ایستگاه گمرک و محل استراحت در دو سوی پل خواهد داشت. همچنین 130 ورودی برای کانادا و 167 ورودی برای ایالات متحده در نظر گرفته شده است.

دولت کانادا هزینه ساخت پل و ایستگاه های گمرک دو سوی پل را بر عهده دارد و این هزینه از طریق ایستگاه های عوارضی پل در کانادا جبران خواهد شد. این پل تا پایان سال 2024 افتتاح خواهد شد.

با ساخت این پل از بار ترافیکی پل Ambassador کاسته خواهد شد. مالک 88 ساله این پل تلاش زیادی برای جلوگیری از ساخت یک پل جدید کرد و متاسفانه ناموفق بود. حدود 25% معاملات تجاری کانادا و ایالات متحده با عبور بیش از 2.5 میلیون کامیون و 4 میلیون ماشین سواری در سال از طریق پل Ambassador انجام می شود. تقریبا 120 نقطه عبور بین کانادا و ایالات متحده وجود دارد.

نامه یک دانشجوی ایرانی در کانادا برای دعوت ایرانیان به بیداری
حقیقت تلخ راجع به وضعیت کنونی ایران این است که تبدیل به هدفی برای جنگ اقتصادی در منطقه شده است.

ادامه تبدیل سرمایه توسط مردم به دلار، اقتصاد را نابود و شرایط ایرانیان را به خطر می اندازد.

چه اهمیتی دارد که چه کسی این جنگ را شروع کرده و یا به دلایل سیاسی به آن شدت میبخشد؟ چه حسن روحانی و تیم اقتصادی او باشد، چه ترامپ و ایالات متحده به خاطر تحریم ها.

به هرحال، شهروندان ایرانی، با تبدیل پول هایشان به دلار آمریکا به اقتصاد کشورشان کمک نمیکنند. آنها در حال به خطر انداختن آینده نسل های بعدی هستند.

ما ایرانیان در اقصی نقاط جهان، موظف به واکنش هستیم. یک راه برای کمک سریع این است که به افرادی که به علت مشکلات اقتصادی حتی برای تهیه مایحتاج اولیه دچار مشکل هستند کمک کنیم.

من هنگامی متوجه این موضوع شدم، که توسط والدینم متوجه شرایط بد افرادی که معرفی می کردند شدم. در نتیجه قصد دارم تا بخشی از پس اندازم را که حاصل کارهای طولانی مدت در آخر هفته است برای کمک به دیگران بفرستم.

شاید اثر این کار کم باشد، اما شاید اگر تمامی ایرانیان خارج از کشور دست در دست یکدیگر دهند و کمک هایشان را به ایران بفرستند بتوانیم حمایتمان را نشان دهیم. هم اکنون زمان آن است که ایرانیان خارج از کشور راه حلی ارائه کنند، به مردم کمک و از شرافت کشورشان دفاع کنند. اما ما هم باید افراد داخل ایران را تشویق کنیم تا پولشان را در کشور خودشان سرمایه گذاری کنند، نه در ارزهای خارجی.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز