دیگر تورنتو و ونکوور جایی برای خانه های گرانقیمت ندارند، شهر دیگری مالک خانه های گرانقیمت شده است!

Submitted on ی., 07/21/2019 - 10:26

شرکت مشاوره ی املاک بین المللی Sotheby اعلام کرد که اطلاعات بازار لوکس کانادایی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۹ نشان می دهد که داغ ترین شهر برای فروش خانه های لوکس مونترال است. فروش خانه های لوکس در مونترال بالای ۴ میلیون است که افزایشی ۲/۶۷ درصدی داشته است درحالیکه فروش خانه های لوکس در تورنتو و ونکوور تنزل یافته است.

بنا بر آژانس خبری کانادا، گزارش Sotheby حاکی از آن است که بازار مشاور املاک گرانقیمت کانادا روند متفاوتی را نشان می دهد.

کمپانی Sotheby آماری از خانه های یک میلیون و بالای ۴ میلیون و میزان فروش آنها تهیه کرده است.

پیش از این Sotheby پیش بینی کرده بود که مونترال در بازار مسکن لوکس نقطه ی داغ می باشد. این اطلاعات نشان می دهد که Mengcheng's sales از خانه های بالای یک میلیون دلار در نیمه ی اول امسال در مقایسه با همین زمان در سال گذشته ۵٪ افزایش داشته است. در حالیکه حجم فروش خانه های بالای ۴ میلیون دلار به میزان ۲۶۷٪ افزایش داشته است. در نیمه ی اول امسال ۱۱ خانه فروخته شد و در نیمه ی اول سال گذشته ۴ خانه فروخته شد.

بنا بر تحلیل انجام شده، به دلیل تأثیر مالیات خریداران خارجی در تورنتو و ونکوور، خریداران و سرمایه گذاران خارجی به بازار مونترال روی آورده اند. سیاست همیشه
مؤثرترین و سریع ترین وسیله برای اعمال قوانین در بازار املاک می باشد.

اطلاعات همچنین نشان می دهد که خریداران خارجی فقط درصد کوچکی از فروش کلی بازار گرانقیمت به حساب می آیند.

در جی تی ای، فروش خانه های بالای یک میلیون دلار نشان می دهد که رشد مطلوبی را داراست. در اولین نیمه ی امسال، ۸۶۱۲ باب خانه فروخته شد که افزایشی ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

در اکثر مناطق، فروش خانه های لوکس با قیمت ۴ میلیون دلار به میزان ۱۹٪ کاهش داشته است. با توجه به تحلیل انجام شده، فروشندگان این خانه های لوکس دیگر در سیستم (MLS) خانه ها یشان را نمی فروشند بلکه خانه هایشان را خصوصی می فروشند زیرا که سیستم (MLS) اطلاعات خانه را عمومی می کند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، کارشناسان انتظار دارند که این روند بر بازار املاک در دیگر شهرها تأثیر بگذارد. در ونکوور، افزایش فروش خانه های لوکس رو به کاهش رود که علت آن دخالت دولت می باشد.

بنا بر گزارش به دست رسیده، بازار املاک به علت بار مورتگیج و مالیاتی که دولت اعمال می کند، تحت فشار خواهد بود.

بنا بر گزارش واصله، به علت مورتگیچ و مالیات اعمالی دولت، بازار زیر فشار است. خریداران و فروشندگان انگیزه ای برای معامله ندارند.

در اولین نیمه ی امسال، فروش خانه ی بالای یک میلیون دلار در ونکوور به میزان ۳۳٪ تنزل یافت و به ۱۳۰۸ باب رسید و فروش خانه بالای ۴ میلیون دلاری به ۳۴٪ رسید و
به ۷۳ باب رسید.

این گزارش همچنین به این نکته اشاره کرد که تغییرات در ونکوور برای خریداران انتخاب های جدیدی را پیش رو گذاشته است. خریدارانی که پیش از این می خواستند آپارتمان های یک میلیونی بخرند، ممکن است هم اکنون برای خرید خانه ی مستقل تصمیم بگیرند.

فروش آپارتمان های بیش از یک میلیون دلار در ونکوور در نیمه ی اول امسال به میزان ۵۱٪ تنزل داشته است و از ۷۰۸ باب خانه به در سال گذشته به ۳۴۹ باب رسیده است.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز