در ۵ شهر کانادا طی پنج سال قیمت خانه تا ٪۵۰ افزایش داشته است، بیش از نیمی از این شهرها در جی تی ای واقع هستند!

Submitted on ش., 02/23/2019 - 23:37

وبسایت کانادایی مشاور املاک به نام Point2 Homes بر روی ۸۳ شهر اصلی آمریکای شمالی تحقیقی انجام داده است. ۱۱ شهر مورد تحقیق در آمریکا واقع هستند و ۶ شهر در کانادا و یک شهر در مکزیک قرار دارد.

چیزی که محققان در این تحقیق به آن فکر نمی کردند این بود که بیشترین افزایش قیمت در شهرهای کانادایی در تورنتو و ونکوور و یا ویکتوریا نبود و این افزایش قیمت در شهر Surrey در ونکوور بود! محاسبات نشان می دهد که بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ قیمت خانه در شهر Surrey تا ٪۸۸ بالا رفت و به ۳۹۵۲۸۷ دلار رسید.

در بین ۸۳ شهر اصلی که در آمریکای شمالی مورد تحقیق بود قیمت خانه در شهر Surrey نسبت به شهر دیترویت در مقام دوم قرار دارد. شهر دیترویت تا ٪۹۷ افزایش قیمت داشته است و تقریبا قیمت دو برابر شده است. در کانادا همچنین ۵ بازار وجود دارد که بیش از ٪۵۰ افزایش قیمت داشته اند: ونکوور٪۶۸ برمپتون در اونتاریو ٪۶۷، هامیلتون در اونتاریو ٪۶۶ و تورنتو ٪۵۹ درصد افزایش قیمت داشته اند.

Point2 همچنین گزارش داد در ایالت متحده شهر دیترویت نسبت به پنج سال گذشته رشد فزاینده ای داشته است و این به خاطر این است که قیمت خانه در چند سال گذشته در این شهر کاهش زیادی داشته است. و نرخ رشد قیمت در این شهر هم اکنون بیش از دیگر شهرهاست.

در حقیقت بیشترین افزایش قیمت خانه در پنج سال گذشته در سانفرانسیسکو بوده است که تا ۵۵۰۰۰۰ دلار در طی پنج سال افزایش داشته است. بعد از سانفرانسیسکو دو شهر ونکوور و Surrey افزایش قیمت بسیاری داشته اند. در شهر ونکوور افزایش قیمت ۴۱۷۹۱۳ دلار بوده است و در شهر Surrey این افزایش به ۳۹۵۲۸۷ دلار رسیده است. شهر دیترویت افزایش قیمت ۳۰۱۴۳ دلار داشته است که زیاد رقم قابل توجهی نمی باشد و نمی تواند با سه شهر اول مقایسه شود.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، بعلاوه در طی فاصله ی زمانی پنج سال، فقط در دو شهر کانادا قیمت های خانه افت داشته اند، که هر دو در استان آلبرتا قرار دارند. این دو شهر کلگری و ادمونتون هستند.

در مقایسه با پنج سال گذشته قیمت خانه در ۴۰ شهر ایالات متحده، ۳۱ شهر در مکزیک و ۱۰ شهر در کانادا افزایش قیمت زیادی داشته اند. در بین این ۱۰ شهر کانادا اونتاریو دارای چهار شهر برمپتون، هاملیتون، می سی ساگا و تورنتو می باشد که بیشترین افزایش قیمت در این شهرها مشاهده می شود. اگر افزایش خالص قیمت خانه را در نظر بگیریم، بیشترین افزایش در تورنتو سپس در می سی ساگا، سوم در برمپتون و هامیلتون در مقام چهارم افزایش خالص قیمت قرار می گیرند.

Toronto: $312,100;

Mississauga: $290,400;

Brampton: $247,800;

Hamilton: $196,104:
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز