خریدار این کاندوی یک خوابه قیمت را ۸۰ هزار دلار بالا برد!

Submitted on Mon, 04/01/2019 - 13:31

آنچنانکه هوا گرمتر می شود، بازار معاملات تورنتو نشانه هایی از بهبود می یابد. گلوب اند میل هفته ی گذشته گزارش داد، در انتهای ژانویه در منطقه ی East York که بازاری نه چندان محبوب و مشتری پسند نیست، یک بنگلو وجود دارد که مردم در هوای سرد به دیدن این بنگلو رفتند. ۲۱ نفر برای خرید این بنگلو قیمت پیشنهاد دادند و این بنگلو ۲۱۰۰۰۰ دلار بالای قیمت به فروش رفت

گلوب اند میل املاک روز جمعه ۲۹ مارچ گزارش داد که کاندوی یک خوابه در داون تاون همچنین توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند و بازدیدکنندگان کاندوی یک خوابه بی شمار هستند. مشاور املاک بنام Denham گفت با توجه به مشاهدات وی تقریباً ۳۱ نفر برای بازدید خانه به این خانه سرزدند. اما فقط یکی از آن ۳۱ نفر قیمت خانه را یکباره ۸۰ هزار دلار بالا برد. زیرا که این خریدار واقعا خواهان خرید این خانه بود. این میزان افزایش قیمت باورنکردنی است. دیگر خریداران اشتیاقی به خرید نشان ندادند و با افسوس از معامله دست کشیدند.

بنا به گزارش تورنتو پرشنز، مشاور املاکی که این خانه را فروخت گفت این کاندو ۵۹۹۹۰۰ دلار قیمت گذاری شده بود. بعد از اینکه این خریدار قیمت به میزان ۷۸۱۰۰ دلار را بالا برد، قیمت نهایی به ۶۷۸۰۰۰ دلار رسید و این خریدار را بسیار خوشحال کرد. با توجه به صحبت های فروشنده، بازار فروش خانه در تورنتو مانند قبل نیست و اینکه حتی این خانه به قیمت ۶۰۰۰۰۰ دلار به فروش می رفت باز هم برای من خوب بود. این کاندو در زمان خرید بیش از چهار سال گذشته ۴۲۵۰۰۰ دلار خریداری شد.

با این وجود، مشاور املاک اعتقاد دارد که خریدار با وجود اینکه مبلغی را اضافه کرده است،ضرر نکرده است این کاندوها مزیت هایی دارند که خریداران به خرید آنها جلب می شوند:

اول اینکه موقعیت مکانی آن خوب است و در منطقه ی داون تاون واقع در (Fashion District) می باشد. این منطقه از هر جهت برای ساکنان راحت می باشد.

دوم اینکه سقف بلند این کاندو با ارتفاع ۹۱/۲ فوتی یک نکته ی مثبت و مزیت دیگر این کاندو می باشد. این کاندو نه تنها بسیار مجهز می باشد بلکه یک انباری اضافه دارد و کابینت ها نوساز می باشد. منظره ی بیرون فوق العاده می باشد. یک پارک کوچک در آنسوی خیابان است که می توان از پنجره دید. منظره ی بیرون بسیار چشم نواز و دیدنی است.

مشاور املاک گفت هیچ چیز به اندازه ی بالکن این خریدار را جلب نکرد. این بالکن ۲۵۰ اسکویر فیت می باشد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز