خانه های مجلل منطقه ی یورک دیگر افت قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلاری ندارند. این کاهش قیمت به ۱۴۰ هزار دلار رسیده است.

Submitted on ی., 02/10/2019 - 00:21

به توجه به گزارش ماهانه ی انجمن مشاوران املاک (TREB) که روز چهارشنبه به انتشار رسید، در ماه ژانویه ی امسال ۱۷۰۳ خانه ی مستقل فروخته شده است. در مقایسه با با پارسال تعداد فروش خانه ۳/۵ درصد افزایش داشته است. بیشتر معاملات انجام شده در منطقه ی پیش شماره تلفن ۹۰۵ می باشد که در این منطقه مجموعه ی فروش خانه به ۱۳۶۱ باب خانه می رسد که نسبت به سال گذشته افزایش ۷ درصدی داشته است. تنها تعداد ۳۴۲ باب خانه در منطقه ی با پیش شماره ی ۴۱۶ به فروش رسیده است که نسبت به سال گذشته کاهش ۸/۶ درصدی داشته است.

اگر بر حسب قیمت خانه محاسبه کنیم، قیمت خانه ی مستقل در محدوده ی جی تی ای سیر نزولی داشته است. در محدوده ی جی تی ای افت قیمت به ۲/۸ درصد رسید اما در منطقه ی با پیش شماره ی ۴۱۶ افزایش قیمت ۸/۸ درصدی داشته است و منطقه ی با پیش شماره ی ۹۰۵ افت و خیز فاحشی در قیمت نداشته است و تنها ۰/۹ درصد افزایش کمی را شاهد بوده است.

گزارش (TREB) مبنی بر آن است که در منطقه ی یورک که پیش شماره ی ۹۰۵ دارد در ماه ژانویه ی امسال تعداد ۵۸۹ باب خانه فروخته شده است و نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهش یک درصدی داشته است. متوسط قیمت خانه در منطقه ی یورک ۸۷۱۳۴۱ دلار می باشد که به میزان یک درصد نسبت به همین زمان در سال گذشته کاهش نشان داده است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، اگر با دسامبر سال گذشته مقایسه کنیم، گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در منطقه ی یورک که در ماه دسامبر فروخته شده است دیگر با همان قیمت بالا به فروش نمی رود و تا ۱۴۰۰۰۰ دلار زیر قیمت فروش می رود. در دسامبر سال گذشته ۵ خانه ی سوپر شیک گرانقیمت ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار زیر قیمت فروخته شده است.

با توجه به اطلاعات حاصله از مشاوران املاک تورنتو از وبسایت Zoocasa گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در منطقه ی یورک در ماه ژانویه به قیمت ۵ میلیون دلار فروخته شد. این خانه ی بسیار شیک در منطقه ی King Township واقع شده است. مساحت این محوطه دو هکتار می باشد این خانه دارای ۵ اطاق خواب و ۸ دستشویی و حمام می باشد. این خانه یک کتابخانه از چوب بلوط دارد،‌ آشپزخانه ی این خانه بسیار مجهز است و این خانه نزدیک به یک مدرسه ی خصوصی و زمین گلف است و مالیات سالانه ی این خانه بالغ بر ۳۵۰۰۰ دلار است.

این خانه ی فوق شیک در ابتدا قیمتش ۴/۹۹ میلیون دلار بود و در نهایت ۴۰۰۰۰ دلار زیر قیمت فروخته شد. گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در سال گذشته نیز در محله ی King Township واقع بود که با ۶ میلیون دلار قیمت گذاری شد ولی ۵۰۰۰۰۰ دلار زیر قیمت اصلی فروخته شد یعنی به قیمت ۵/۵ میلیون دلار به فروش رفت.

کاهش قیمت خانه های مجلل در ماه ژانویه اتفاقی مورد توجه است. خانه ی گرانقیمت دوم در منطقه ی ریچموندهیل واقع شده است که قیمت آن ۳ میلیون دلار می باشد و با قیمت نهایی ۲/۸۶ میلیون دلار فروخته شد.
صاحبخانه قیمت خانه را ۱۴۰۰۰۰ دلار پایین آورد. این خانه ۴ خوابه است و مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع دارد،‌ ۳ گاراژ دارد و آشپزخانه اش از چوب افرا است.

این گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در منطقه ی یورک در اولین ماه امسال می باشد. اما نسبت به دسامبر سال گذشته قیمت فروخته شده ی این خانه از ۵ خانه ی مجللی که پارسال فروخته شد به مراتب کمتر افت قیمت داشته است. سال گذشته قیمت ملک به طور کلی بین ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار پایین افتاد.

سومین، چهارمین و پنجمین خانه ی مجلل در واگن واقع شده اند که قیمتی معادل ۱/۹ میلیون دلار،‌۱.۶۸۵ میلیون دلار و ۱.۵۶ میلیون دلار دارند.

ارزانترین خانه که توان خرید آن را می توان داشت در منطقه ی یورک در ماه ژانویه یک خانه ی دو طبقه است که دو خوابه می باشد و در چند قدمی دریاچه ی Simcoe قرار دارد و به قیمت اصلی ۳۴۵۰۰۰ دلار فروخته شد.

خانه ی دیگر که کمی گرانتر از این خانه می باشد در منطقه ی مارکهام واقع است که یک خوابه است و در تاون هاوس واقع است و با قیمت اصلی آن ۳۴۸۰۰۰ دلار فروخته شد
.
دو خانه ی دیگر فروخته شده به قیمت های ۳۵۰۰۰۰ دلار فروخته شده است که سه خوابه می باشد و در تاون هاوس در منطقه ی آٰرورا واقع است. خانه های دیگر در منطقه ی جورجینا در Keswick قرار دارد که یک بنگلوی سه خوابه است. همچنین کاندوهای یک خوابه در ریچموندهیل به قیمت ۲۶۰۰۰۰ دلار فروخته شد.
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز