حداقل امتیاز آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری 5 نمره کاهش یافت

Submitted on س., 10/16/2018 - 20:27
Videos

حداقل امتیاز آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری 5 نمره کاهش یافت
دولت کانادا در قرعه کشی که در روز یکشنبه 15 اکتبر برگزار شد، از 3900 کاندیدای اکسپرس اینتری برای دریافت اقامت دائم کانادا دعوت به عمل آورده است. میانگین امتیاز کافی در این دور به 440 رسیده بود، که کمترین امتیاز از اول امسال است.

امتیاز کافی 440 بود که به نسبت قرعه کشی 3 اکتبر که 445 بوده، 5 نمره کاهش داشته است.

امور مهاجران، پناهجویان و شهروندی کانادا (IRCC) از قوانین tie-break با در نظرگیری زمان 18 سپتامبر 2018 ساعت 11:06 استفاده کرد. این به این معنی است که تمام افرادی که امتیاز 440 و بالاتر از آن داشته اند، و قبل از زمان مشخص شده ثبت نام کرده اند، در این دوره دعوت نامه دریافت کرده اند.

از آنجایی که این دوره با فاصله کمی (کمتر از دو هفته) نسبت به دوره قبل برگزار شده است، کم شدن نمره حداقل را میشود توجیح کرد.

زمان کم به این معنی است که در این مدت امتیاز افراد کمتری ثبت شده، بنابراین حداقل امتیاز کم میشود.

رستوران تاریک؛ برای نخستین بار در شهر تورنتو
با وجود رشد فزاینده این قبیل رستوران ها در سایر شهرها، رستوران تاریک O. Noir برای نخستین بار در شهر تورنتو و در تاریخ 24 ژوئن افتتاح می گردد. این رستوران که در خیابان 620 Church و در زیر زمین Town Inn Suites واقع گشته، در سالن غذاخوری 85 نفره خود فاقد نور بوده و مهمانان توسط گروهی از افراد روشن دل و نابینا (که توسط موسسه ملی نابینایان کانادایی استخدام گشته اند) پذیرایی می گردند.

Ian Martinez، شریک رستوران در این باره اظهار داشته تمامی نقاط این رستوران تاریک نبوده و مهمانان پس از ورود به باری روشن، منویی دریافت کرده و غذای دلخواه خود را بر می گزینند، و سپس توسط گارسون به رستوران تاریک راهنمایی گشته و اجزای میز بر آنان شرح گردیده و ماجراجویی دو ساعته آنان آغاز می گردد. Moe Alameddine، موسس رستوران نیز معتقد است: "به هنگام سرو غذا در تاریکی، حس بویایی و چشایی شما تحریک و تشدید می شود."

منوهای سه گانه 39 دلاری سرآشپز Assad Chowdhury، شامل: هشت پا کبابی و سالاد آراگولا با قارچ به عنوان پیش غذا، فیله مینون، گوشت گوساله و میگو مارینر به عنوان غذای اصلی و سوربت میوه ای، موس شکلاتی و کیک شکلاتی با بستنی به عنوان دسر، می باشد. البته لازم به ذکر است که گزینه های "سورپرایزی" نیز وجود داشته که به عنوان غذای روز در نظر گرفته شده و مهمانان از ماهیت آن بی اطلاع بوده و تنها پس از اتمام غذا مشخص می گردند.

نخستین رستوران تاریک تاریخ، Blinde Kuh در سال 1999 و در زوریخ افتتاح گشته که بعدها توسط Dans le Noir تداوم یافته و مانند همتایان اروپایی خود بخشی از سرمایه خود را به افراد نابینا اختصاص داده است.

O. Noir در ساعت 9 - 5:45 بعد از ظهر میزبان گروه های 15 نفره خواهد بود.

افزایش قیمت کاندو در پی تعرفه های جدید فولاد
بر گفته ی یکی از کارشناسان صنعت، قیمت آپارتمان در بزرگترین شهرهای کانادا بنا بر اعمال تعرفه های جدید فولاد وارداتی، ماده کلیدی در ساخت برج ها و آپارتمان های کانادا، افزایش خواهد یافت.

طبق سخنان Richard Lyall، رئیس بخش ساخت و ساز مسکونی انتاریو، در حال حاضر در کانادا "مشکل عرضه" فولاد داخلی وجود داشته و تصمیمات دولت فدرال در راستای اعمال مالیات بر ارزش افزوده 25 درصدی بر روی محصولات فولاد وارداتی این تنگنا را افزایش داده و موجب هرج و مرج و تهدید هزاران شغل خواهد گشت. البته لازم به ذکر است که هزینه ارسال فولاد از انتاریو تا بریتیش کلمبیا در شهرهای غربی، چهار برابر هزینه واردات فولاد از چین یا کره می باشد.

وی همچنین اظهار داشت : "قیمت هر واحد آپارتمان تنها بنابر این تعرفه ها، 10 هزار دلار افزایش خواهد یافت، این در صورتی است که هزینه ساخت و ساز نیز در سال اخیر حدود 14 درصد افزایش داشته است."

مالیات بر ارزش افزوده جدید در 25 اکتبر اعمال می گردد.

مرد تورنتویی کاملا برهنه ای که در محفظه کوسه‌ی Ripley’s Aquarium شنا می کرد
به نظر میرسد که مردی در آخر این هفته، مفهوم "touch tank" روی محفظه کوسه ها را جدی گرفته است.

در ویدئویی که تحت عنوان "هشدار: برهنگی کامل"در فضای مجازی قرار گرفته است مردی مشاهده میشود که در محفظه کوسه در آکواریوم Ripley به صورت برهنه در حال شنا است. او از آب خارج میشود و به لبه محفظه می آید، و مجدد به عقب شیرجه میزند و به آب بازمیگردد. نیروهای امنیتی نیز در کنار ایستاده و از مرد می خواهند بیرون بیاید. تا بعد از خروج مرد او را همراهی کنند.

خوشبختانه مسئولین کوسه را سیر نگه داشته بودند بنابراین احتمال بسیار کمی وجود داشت که مرد به طور زنده خورده شود.

برخی حدس میزنند که مرد کمی مست بوده است. این اتفاق جمعه شب، در هنگام رویداد جاز رخ داده است و مشروبات الکلی برای مهمانان سرو می شده است.

در انتهای ویدیو مشاهده میشود که مامورین امنیتی او را در هنگام خروج از محفظه کوسه همراهی می کنند، اما مرد بعد از چندین دقیقه پا به فرار گذاشته و از محل حادثه گریخته است.

پلیس تورنتو به دنبال این مرد است.

افراد مختلفی از زاویه های مختلف فیلم برداری کرده اند، بنابراین می توانید نگاهی دقیق به این اتفاق داشته باشید.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز