جمع آوری بسته اسفناج های برند Dole: احتمال آلودگی به باکتری لیستریا

Submitted on پ., 08/09/2018 - 20:49
Videos

جمع آوری بسته اسفناج های برند Dole: احتمال آلودگی به باکتری لیستریا
شرکت Dole که در حوزه عرضه سبزیجات تازه فعالیت دارد، بسته های نوع خاصی از اسفناج ها (Dole brand Baby Spinach with Tender Reds) را فراخوانده، زیرا که طبق هشدار آژانس بررسی غذای کانادا (CFAI) احتمال آلوده بودن این مواد وجود دارد.


این محصول در انتاریو، مناطق غربی (maritime provinces) و احتمالا در سطح کشور با تاریخ انقضای قبل از 4 آگوست، 2018 فروخته شده است. این محصول همچنین با کد UPC 0 71430 06069 8 شناخته میشود.

این محصول به علت احتمال آلودگی به دلیل داشتن لیستریا مونوسیتوژنز در حال جمع شدن از بازار است و به همه افراد هشدار داده میشود که از مصرف این محصول جدا خودداری فرمایند.

با این که تاکنون هیچ بیماری مرتبط با مصرف این محصول گزارش نشده است، اما آژانس بررسی غذای کانادا با توجه به نتیجه آزمایشات دستور به جمع آوری این مواد از بازار داده است.
هشدار: خطر استفاده از اپلیکیشن Cake برای بچه ها به دلیل داشتن محتوای جنسی
مرکز حمایت از کودکان کانادا Cybertip به پدران و مادران هشدار داد که برنامه ای به نام Cake - Live Stream Chat Chat با توجه به حجم قابل توجهی از محتویات جنسی برای کودکان و نوجوانان خطرناک است.

این سازمان برای چک کردن این محیط اکانتی باز کرد، و در طی 12 ساعت پس از ایجاد این حساب کاربری، چهار پیام ناخواسته با محتوای جنسی، از جمله یک ویدیوی حاوی حرکات تحریم آمیز از یک کاربر مرد دریافت شد.

این مرکز ذکر میکند بخش هایی از برنامه شامل "Hot List" و "Top Cakers" است که در آن 10 تصویر برتر از زنان جوان وجود دارد، که اکثرشان ظاهری تحریک آمیز دارند.

این مرکز می گوید بچه ها در این برنامه می توانند با هرکسی که بخواهند ارتباط برقرار کرده و عکس و فیلم به اشتراک بگذارند.

این برنامه با پاداش دادن "الماس" به کاربران، که می تواند به پول نقد تبدیل شود، آنها را تشویق می کند تا تماس های ویدیویی برقرار کنند، که باعث افزایش خطر برایشان می شود و ممکن است مورد سوء استفاده جنسی قرار بگیرند.

عکس های بهت آور عواقب بارانی شدید را نشان میدهد، جاری شدن سیل در تورنتو
ساکنان تورنتو در حال دست و پنجه کردن با عواقب باران شدیدی که موجب ایجاد سیل در قسمت هایی از شهر شد هستند. بارانی که موجب زیر آب رفتن بسیاری وسایل نقلیه و بسته شدن جاده ها شد.

با توجه به اطلاعات اولیه منتشر شده توسط سازمان هواشناسی در عصر چهارشنبه، بیشترین شدت باران در بزرگراه های 400 و 401 کنار Allen Road، مرکز شهر و جزایر تورنتو ثبت شده است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده که حدود 50 تا 75 میلیمتر باران در بازه 2 تا 3 ساعته در این مناطق باریده است. بعضی مناطق ممکن است باران بیشتری آمده باشد. در اوج طوفان حدود 16000 نفر قطعی برق را تجربه کرده اند.

پلیس و نیروهای آتش نشانی تماس های زیادی راجع به افرادی که در ماشین مبحوس شدند دریافت کردند. نیروهای پلیس همچنان دو مرد را که در آسانسور گیر کرده بودند نجات دادند.

پلیس تورنتو اعلام کرد که ساعت 10:50 شب گزارشی از دو نفر دریافت کرده که در آسانسوری که در حال پر شدن از آب است در حال غرق شدن هستند.

داستان ازین قرار است که در ابتدای بارش به افرادی که در ساختمان های تجاری در اطراف منطقه خطر (رودخانه Black Creek) کار میکردند هشدار داده شد که وضعیت وسیله نقلیه شان را بررسی کنند.

بنابرین Klever Freire سی و چهار ساله، ماشین هندایش را پایین ساختمان پارک کرده بود. و دوستش Gabriel Otrin که او هم بیست و هفت سال دارد تصمیم گرفتند تا سری به ماشینش بزنند بنابراین سوار آسانسور شدند که به طبقه زیرهمکف رفتند.

آسانسور سرجایش متوقف نشد، بلکه به شدت به زمین برخورد کرد و آب تیره و کثیف شروع به سرازیر شدن به داخل آسانسور کرد.

خبر کوتاهی که پلیس دومرد محبوس در آسانسور پر از آب را نجات داده فردا صبح در روزنامه ها چاپ شد، اما جزئیات این حادثه وحشتناک وضعیت خطرناک و مرگ آور این دو مرد جوان را بهتر نشان میدهد.

راه فرار از سقف آسانسور قابل باز شدن نبود. یک تلفن همراه که عملا آنتن نداشت. آژیر خطری که کار نمیکرد، به خصوص از موقعی که خیس شده بود. دو افسر پلیس اهل تورنتو که به محض رسیدن به درون آب رفتند و به سختی درهای آسانسور را باز کردند، در حالی که دو مرد محبوس در آسانسور روی پنجه های پایشان بودند و از 30 سانت بالای آسانسور که هنوز آب به آنجا نرسیده بود به سختی نفس میکشیدند.

Freire و Otrin هنگامی که ساعت 10:40 شب از آسانسور نجات یافتند هیچ ایده ای نداشتند که شدت طوفان چقدر بوده است.

این طوفان سریع باعث ریزش 72.3 میلیمتر باران در بین ساعات 9 تا 11 شب در مرکز شهر تورنتو شد، و باعث تعطیلی بعضی از قسمت های مترو به خاطر سیل شد.

فضای مجازی مملو از عکس های غمناک از آب جاری از لوله های شکسته، خیابان های پر از آب، ماشین های احاطه شده با آب، فاضلاب هایی که بالا زده و زیرزمین های غرق در آب است. آتش نشانان در حال تلاش برای نجات شهرواندانی بودند که در ماشین هایشان محبوس بودند، شهروندانی که سعی کرده بودند از آنچه به نظرشان یک چاله آب معمولی است بگذرند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز