جریمه 1000 دلاری برای دوچرخه سواری با سرعت بالا در کانادا

Submitted on س., 06/11/2019 - 18:58

برخی از استان های کانادا نظیر بریتیش کلمبیا، انتاریو، کبک، آلبرتا، نوااسکوشیا، مانیتوبا، کلگری، نیوفانلند و لابرادور دوچرخه سوارانی را که با سرعت بالا دوچرخه سواری میکنند به مبلغ 1000 دلار جریمه می کنند.

پیش از این، مبلغ جریمه 100 دلار بود، در حال حاضر، دوچرخه سواری با سرعت بیش از 10 کیلومتر بر ساعت مشمول جریمه 1000 دلاری می شود.

اگر شما با سرعت بالا اما کمتر از 10 کیلومتر بر ساعت دوچرخه سواری کنید، 250 دلار جریمه می شوید.

همه روزه 6 مامور پلیس در حال نگهبانی برای سرعت غیر مجاز، حیوانات خانگی غیر قابل کنترل و نوشیدن الکل در پارک ها هستند، بنابراین فرار کردن از این قانون برای دوچرخه سواران غیر ممکن است.

این قانون جدید با نظرات جالبی در شبکه های اجتماعی نظیر Reddit مواجه شده است. یکی از کاربران پرسیده است که آیا پلیس برای دستگیر کردن من می خواهد من را از دوچرخه هول بدهد؟

بسیاری از کاربران Reddit اشاره می کنند که این می تواند یک دزدی بزرگ برای شهرداری باشد. یک نفر حتی کلگری را "شهر جریمه" نامید. یکی از کاربران اشاره کرد جریمه سرعت ماشین ارزانتر از دوچرخه است (حتی اگر هزینه جرثقیل برای حمل خودرو و کاهش امتیاز گواهینامه را در نظر بگیریم). در حال حاضر دوچرخه سواران نگران هستند که مجازات هایی مانند این فقط مردم را به دوچرخه سواری در جاده کنار اتومبیل ها تشویق می کنند که می تواند بسیار خطرناک باشد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز