ثبات در بازار طلا و دلار | افزایش نرخ ۲۵ ارز بین بانکی/پنحشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷

Submitted on پ., 01/10/2019 - 21:16


پنجشنبه ۲۰ دی ماه هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۳۴۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود که روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به همین قیمت مبادله می‌شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (پنجشنبه ۲۰ دی) ماه هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ۳۴۵ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله می شود. همچنین سکه تمام طرح جدید ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، سکه گرمی ۶۶۵ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

این در حالی است که دیروز (چهارشنبه ۱۹ دی) ماه هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ۳۴۵ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله می شد. همچنین سکه تمام طرح جدید ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، سکه گرمی ۶۶۵ هزار تومان ارزش گذاری شده بود.

بنابراین گزارش، دلار امروز (پنجشنبه ۲۰ دی ماه) تا قبل از ظهر به قیمت ۱۱ هزار و ۱۲۰ در بازار آزاد مبادله می شود در حالی که روز گذشته ۱۹ دی ماه نیز دلار در بازار غیر رسمی به همین قیمت فروخته می‌ شد.

بانک مرکزی امروز نرخ ۴۷ ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۱ ارز ثابت ماند و نرخ ۲۵ ارز افزایش و ۱۱ ارز کاهش یافت.


لکسوس NX۲۰۰ T هفت کلید - F اسپورت با مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کاهش چشمگیر قیمت محصولات لکسوس در بازار

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت محصولات لکسوس در بازار با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز