تورنتو به عنوان یکی از معتبرترین شهرهای جهان شناخته شد

Submitted on Mon, 09/03/2018 - 19:31

تورنتو به عنوان یکی از معتبرترین شهرهای جهان شناخته شد
شهر تورنتو به تازگی توسط Reputation Institute’s City RepTrank Ranking یکی از معتبرترین شهرها در جهان شناخته شده است.

این نظرسنجی جهانی بر اساس بیش از 22000 رأی جمع آوری شده در کشورهای G8 است. این شهرها بر اساس سطح اعتماد، عزت، تحسین و احترام رتبه بندی شده اند.

در حالی که در سال گذشته در رتبه چهارم قرار گرفتیم، تورنتو چندین جایگاه را به خود اختصاص داد و در سال جاری در جایگاه 13 قرار گرفت.

توکیو، سیدنی و کپنهاگ سه جایگاه بالا را به عنوان شهرهای معتبر دنیا در رتبه بندی Reputation Institute در سال 2018 به خود اختصاص دادند و همراه با وین، استکهلم و و نیز جز شش شهر معتبر در سال جاری شدند.

بر اساس رتبه بندی سال جاری، مونترال در رتبه دهم قرار گرفته و معتبرترین شهر کانادا است. سومین شهر کانادایی در لیست ونکوور است که در جایگاه شانزدهم قرار دارد.

برطبق Reputation Institute، نتایج در رتبه بندی سال 2018 نشان می دهد که شهرهای با بالاترین شهرت بازدید کنندگان بیشتری را جذب میکنند و بیشترین حمایت را از ذینفعان خود به دست می آورند، از جمله تمایل به زندگی، کار، سرمایه گذاری و سازماندهی و حضور در مراسم ها.

انریکه جانسون، مدیر عامل موسسه تخمین اعتبارشهر ها، بیان کرد: "رقابت برای شهرت شهر به عنوان پایه ای برای جذب کسب و کار، و نیروی کار با استعداد و گردشگران، در حال افزایش است. پرورش و توسعه یک دولت کارامد مهمترین اولویت برای شهرها برای کسب شهرت بالااست. شهرها باید ایمنی، زیبایی و سطح رهبری را ارتقاء دهند، که ویژگیهای کلیدی شهرت شهر و حمایت متقاضیان است."

سه ویژگی کلیدی که شهرت شهر را در سال 2018 به ارمغان می آورد، ایمنی، زیبایی و رهبری است که مجموع 32.7 درصد از شهرت شهر را به خود اختصاص می دهد.

20 شهر برتر در RepTrak شهرها در سال 2018 عبارتند از:
1. توکیو
2. سیدنی
3. کپنهاگ
4. وین
5. استکهلم
6. ونیز
7. رم
8. زوریخ
9. مونیخ
10. مونترال
11. هلسینکی
12. ملبورن
13. تورنتو
14. میلان
15. بارسلونا
16. ونکوور
17. لندن
18. دوبلین
19. مادرید
20. سان فرانسیسکو

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده هشداد داد که کنگره در مذاکرات نفتا مداخله نکند
ترامپ هشدار داد که اگر کنگره مداخله اش در مذاکرات نفتا را قطع نکند کل توافقات را لغو خواهد کرد.

ترامپ اعلام کرده از نظر "سیاسی الزامی" نیست که کانادا در این توافقات باشد. او گفته که ترجیح میدهد نفتا را به کلی کنار بگذارد تا اینکه با این شرایط با آن موافقت کند. او در توییتی نوشته که اگر معامله برای آمریکا عادلانه نباشد، کانادا از معاملات خارج خواهد شد.

با این حال، طبق گفته متخصصان تغییر شرایط به این سادگی نیست، هرگونه تغییر در محتوای قرارداد باید به تایید کنگره برسد و کنگره میتواند با خارج کردن کانادا مخالفت کند، ترامپ فقط رئیس جمهور است.

But Gilles LeVasseur استاد حقوق و اقتصاد دانشگاه اتاوا میگوید که این صحبت های ترامپ نشانه این است که او نگران نظر کنگره است. جمهوری خواهان و دموکرات های کنگره بیش از آن که ما فکر میکنیم طرف کانادا هستند. آنها تغییر و بهبودی شرایط را میخواهند اما حاضر نیستند همه چیز را دور بریزند.

Krzysztof Pelc اعلام کرد که ترامپ نگران رد کردن طرحش توسط کنگره است. به همین دلیل سعی کرده دست بالا را بگیرد، این تهدید او نه فقط قلدری کردن در برابر کانادا بلکه به معنای ایستادن در مقابل کنگره آمریکا نیز هست.

اما واکنش دولت کانادا به این اتفاقات خوب بوده. Adam Austen سخنگو اعلام کرد که "همانطور که تمام هفته گفتیم، ما برای ایجاد قراردادی تلاش میکنیم که برای قشر میانی جامعه خوب است و سخت در حال تلاشیم تا این توافق را محقق سازیم. با نیت خوب و انعطاف امکان معامله دو سربرد فراهم است."

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز