تورنتو اولین اولویت نقل مکان برای مردم کانادا است

Submitted on پ., 07/18/2019 - 07:50

افزایش مداوم قیمت ملک در بسیاری شهرهای کانادا موجب شده است که خرید خانه برای بسیاری از اهالی کانادا غیر ممکن شود.

با این حال خرید خانه همچنان یک اولویت برای بسیاری از مردم کانادا است، و در یک تحقیق مشخص شد 54% کانادایی ها مایلند شهرشان را عوض کنند تا بتوانند خانه بخرند.

همچنین مشخص شد با اینکه تورنتو یکی از گرانترین شهرهای کانادا برای خرید خانه است، اولویت اول بسیاری از مردم کانادا برای نقل مکان است.

مطابق این تحقیق، 10% شرکت کنندگان، که معادل حدود سه میلیون فرد بزرگسال کانادایی است، اعلام کردند به تورنتو نقل مکان خواهند کرد تا بتوانند خانه بخرند.

بیش از یک چهارم نسل Z (افراد متولد شده بین میانه دهه 90 و میانه 2000) از نقل مکان به تورنتو استقبال خواهند کرد در حالی که تنها 3.5% اهالی دشت های کانادا حاضر به این نقل مکان هستند.

هالیفاکس، نیاگارا و کاترینز در مجموع سه مکان مورد علاقه کانادایی ها برای نقل مکان هستند، در حالی که رجینا، ویسلر و ویندسور کمترین متقاضی را داشتند.

در این مطالعه همچنین بررسی در مورد افرادی که مایل به نقل مکان هستند به همراه مقصد انتخابی آنها انجام شد.

برای مثال تورنتو انتخاب اول برای نسل Z، میلنیال ها (افراد متولد شده بین سالهای 1981 تا 1996) و افراد 35 تا 44 ساله است، اما در میان افرادی که بین 45 تا 54 سال دارند در رتبه چهارم، هشتم برای افراد بین 55 تا 64 سال و هجدهم برای افراد بالای 65 سال قرار دارد.

در حالی که بزرگسالان نسل Z از همه بیشتر تمایل به نقل مکان دارند، تنها 2.13% آنها اعلام کردند که تمایل به نقل مکان به هالیفاکس، که چهارمین مقصد محبوب در کل است را دارند.

این که بیش از نیمی از بزرگسالان حاضر هستند برای خرید خانه شهرشان را عوض کنند نشان میدهد که رویای خانه دار شدن زنده است.

محبوب بودن یک شهر الزاما به این معنی نیست که آن شهر مکانی خوب برای زندگی است. برای اینکه بعدا از انتخاب شهر پشیمان نشوید، قبل از نقل مکان آن منطقه را دقیق بررسی کنید تا ببینید برای نوع زندگی شما مناسب است یا نه.

مکان هایی که کانادایی ها تمایل دارند برای خرید خانه به آنها نقل مکان کنند:
1. تورنتو
2. هالیفکس
3. ست کاترینز/ نیاگارا
4. اتاوا
5. کلونا
6. لندن
7. کیچنر
8. مونرال
9. کلگری
10. ونکوور
11. ویکتوریا
12. سنت جان
13. همیلتون
14. کنمور
15. وینیپیگ
16. کبک
17. ادمونتون
18. اوشاوا
19. ساسکاچوان
20. ویندسور
21. ویستلر
22. رجینا

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز