تعداد مستأجرها بیشتر می شود ولی اجاره بهاء‌ هنوز بالاست

Submitted on Mon, 12/03/2018 - 15:33

براساس نظرسنجی منتشر شده سالانه موسسه ی وام مسکن (CMHC)، هفته ی گذشته میانگین نرخ خالص ملی برای مسکن اجاره ای در سال ۲۰۱۷ به ۳ درصد کاهش یافته است و
در سال جاری به ۲.۴ درصد کاهش نشان داده است.با وجود تعداد ۳۷۰۰۰ آپارتمان اجاره ای که در همین امسال ساخته شده است،‌تقاضا در واقع بالغ بر ۵۰۰۰۰
می باشد که در مقابل تقاضای مردم اندک است.

به گزارش تورنتو پرشنز،این نظر سنجی نشان می دهد که میانگین اجاره ماهیانه برای آپارتمان های مجردی یا بچلر ۷۸۷دلار، اجاره بهاء ماهیانه برای آپارتمان های یک خوابه ۹۴۶ دلار و،آپارتمان های دوخوابه ۱۰۲۵ دلار و آپارتمان های سه خوابه ۱۰۹۷ به بالا می باشد. اما یافتن این آپارتمان ها با این قیمت ها کار آسانی نیست.


گزارش CMHC همچنین اعلام کرد که اجاره بهاء در کل کشور در ماه اکتبر به میزان ۳.۵ درصد به نسبت سال گذشته افزایش یافته است. اجاره بهاء آپارتمان شهر به شهر متفاوت است: اجاره بهاء ماهیانه ی کاندومینیوم های دوخوابه ماهیانه با متوسط اجاره در تورنتو ۲۳۹۳ دلار می باشد درحالیکه در اوتاوا ۱۰۱۴ دلار در ماه است.
بلندترین ساختمان ها برای اجاره در ونکوور ساخته شده است.اجاره بهاء ماهیانه یک آپارتمان دوخوابه در ونکوور ۱۶۴۹دلار می باشد درحالیکه در تورنتو آپارتمان دوخوابه ۱۴۶۷ دلار و در ویکتوریا ۱۴۰۶ دلار می باشد و نرخ متوسط ملی اجاره بهاء در کانادا ۱۰۸۳ دلار میباشد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز