تجربه حبس شدن در هواپیمای ایرکانادا تکراری است! / شکایت جدید یک مسافر از ایرکانادا

Submitted on ش., 06/29/2019 - 02:46

درست چند روز بعد از اینکه یک زن در پرواز کبک – تورنتو ایرکانادا خوابش برد و وقتی بیدار شد، خود را در هواپیمایی تاریک تنها پیدا کرد، زنی دیگر از تجربه

درست چند روز بعد از اینکه یک زن در پرواز کبک – تورنتو ایرکانادا خوابش برد و وقتی بیدار شد، خود را در هواپیمایی تاریک تنها پیدا کرد، زنی دیگر از تجربه مشابهی در ماه اپریل خبر داد.

نقل از سی تی وی نیوز،Pamela Prescod از گوئلف – انتاریو 69 ساله با چندین مشکل جسمی 6 اپریل، پس از 3 ماه تعطیلات در باربادوس، به فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو برمی گردد.

او در فرم پرواز خود به مشکلات جسمی اش اشاره و تاکید کرده بود برای خارج شدن از هواپیما نیاز به ویلچر و کمک دارد، بنابر این از گروه پرواز خواست تا به او کمک کنند، گروه پرواز هم در جواب گفتند روی صندلی ات بنشین و صبر کن تا برای کمک تو برگردیم ولی آنها هیچ وقت بر نگشتند.

او در گفتگو با سی تی وی نیوز، گفت که در این شرایط حتی یک موبایل برای تماس و درخواست کمک نداشته و چون چندین مشکل جسمی هم داشته بسیار وحشت کرده است.

وی افزود: آن زمان، بدترین زمان زندگی من بود.

خانم پاملا، یک ساعت در همین حال می ماند تا اینکه یکی از کارگران خدماتی از راه می رسد و متوجه حضور او می شود.
او تصریح کرد: این کارگر خدماتی به من گفت اگر او مرا نمی‌دید، نفر بعد چند ساعت دیگر به این قسمت می آمد.

در همین رابطه ایرکانادا با انتشار یک یادداشت ضمن تاکید بر کم کاری گروه پروازی خود، مدت زمان تنها ماندن این خانم را 10 تا 15 دقیقه عنوان و بیان کرد: پس از این حادثه متعهد شدیم تا پرتوکل هایمان را در رابطه با مسئولیت پذیری و خدمات در هواپیما مورد بررسی قرار دهیم.

در ادامه این یادداشت آمده است: این امر شامل تقویت عملکرد ما بخصوص در رابطه با تعیین مسئولیت کارکنان برای اطمینان خاطر از مراقبت صحیح و مناسب از تمام مسافران بخصوص کسانیکه نیاز به خدمات ویژه دارند است.

در همین رابطه ایرکانادا ضمن عذرخواهی از این خانم هزینه بلیط او را بازگرداند و یک بلیط 500 دلاری برای سفرهای آینده وی به او هدیه کرد.

با این وجود پاملا همچنان از ایرکانادا گلایه دارد و می گوید که دچار مصدومیت شده و اقدامات این هواپیمایی برای جبران مصدومیت های او کافی نبوده است.

دختران او نیز از اتفاقی که برای مادرشان در ایرکانادا افتاده به شدت ناراحت هستند.

یکی از دختران پاملا به خبرنگاران گفت: چطور می شود طی سه ماه چنین اتفاقی دوبار رخ دهد. چند نفر دیگر باید در ایرکانادا جا بمانند؟ ما امیدواریم ایرکانادا بداند در قبال مسافران خود و ایمنی آنها مسئول است اگرچه که ما دیگر اجازه نمی‌دهیم مادرمان تنها سفر کند.

لازم به توضیح است که هفته گذشته نیز خانم تیفانی یکی دیگر از مسافران ایرکانادا که از کبک عازم تورنتو بود، خوابش برد و وقتی بیدار شد خود را تک و تنها در یک هواپیمای خالی دید.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز