بعد از سال ها رشد سریع در بازار معلاملات ملکی تورنتو از مقام اول به رتبه ی ۱۳۷ تنزل یافت

Submitted on پ., 11/29/2018 - 21:23

رتبه بندی جهانی مسکن: بعد از سال ها رشد سریع در بازار معلاملات ملکی تورنتو از مقام اول به رتبه ی ۱۳۷ تنزل یافت.
دانیل تنسرابراز می دارد: بعد از سال ها فعالیت بی وقفه بازار خرید و فروش کانادا آرام است و تورنتو از داغ ترین بازار برای خرید خانه رو به سردترین مکان برای معامله گراییده است.

رتبه ی بزرگترین شهر کانادا از بین ۱۵۰ شهر در معاملات ملکی در فهرست شهرهای مسکونی در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۸ به Knight Frank's residential ۱۳۷ رسیده است. و این در حالی است که قیمت خانه ۲.۸ درصد کاهش داشته است. سال گذشته قیمت رشد سالانه ی مسکن ۲۹.۳ درصد پیش بینی شده بود.

به گزارش تورنتوپرشنز در نزدیکی هامیلتون رتبه ی خرید و فروش به ۱۲۸ تنزل کرده است. افراد ساکت تورنتو که به دلیل ارزان بودن قیمت در همیلتون خانه خریدند رو به افزایش بود ولی این رتبه از رتبه ی ۳ در سال گذشته به رتبه ی ۱۲۸ تنزل کرد

HuffPost Canada
با توجه به گزارش Knight Frankتورنتو از جهت خرید و فروش خانه راکد ترین شهر در کاناداست «تغییرات مالیاتی، خریداران خارجی را هدف قرار داده است یا شهرهایی مانند ونکوور، تورنتو و هنگ کنگ به حرکت کندتری برای خرید خانه های گرانقیمت حرکت می کنند.» اما ونکوور رتبه ی خود را ارتقاء داده است و از رتبه ی ۵۲ به رتبه ی دهم در جهان دست یافته است.

هنوز شهرهایی در شرق و مرکز کانادا مانند اوتاوا ، مونترال و هالیفکس نرخ خرید و فروش خانه رو به افزایش است. در بازار خرید و فروش خانه در کانادا «تفاوت های عمیقی» مشاهده می شود.اقتصاددان بانک مونترال گزارش داد شکاف واضحی بین ناتوانی خرید مردم در غرب و قدرت خرید قوی در شرق مشاهده می شود.

در معیار جهانی شهرهایی مانند احمدآباد در هند مقام اول خرید و فروش را اشغال کرده است.

Knight Frank
در فهرست جهانی نایت فرنک آسیا بالاترین رتبه ی خرید و فروش را دارد. گزارش نایت فرنک عکس هایی از بازار خرید و فروش ارائه کرده است که در ماه آپریل
و جون امسال شبیه هم هستند ولی این عکس ها در حال تغییر هستند. بعد از آغاز سال، بازار ونکوور به سرعت رو به کاستی رفت و این بازار فروش به ۴۳.۳ درصد
فروش در سپتامبر رسید که ضعیفترین ماه معامله در سال بود. در عین حال تورنتو در ماه های اخیر با ۱.۳ درصد فروش در ماه سپتامبر نسبت به سال گذشته رشد خیلی آرامی داشته است.
بازار تورنتو خنثی است
بنا به گزارش اتحادیه ی معاملات ملکی کانادا، وضعیت نامتعادل بازار تورنتو نمی تواند بازار را از سوی منفی در سپتامبر با افت قیمت ۰/۴ درصدی در آگوست متوقف کند.
این افت به میزان ۸.۹ درصد نسبت به سال گذشته بوده است و برای یک ماه در طی ده سال گذشته در این رده قرار گرفته است.
داگ پاتر رئیس بانک مونترال نوشت: «بازار کانادایی خانه با وجود افزایش جمعیت و رشد معقول کسب و کار در مقابل افزایش نرخ بهره و افت سخت ترنظارتی، بازاری خنثی می باشد

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز