بازگشایی رسمی پیست پاتیناژ تورنتو

Submitted on س., 11/27/2018 - 15:36

بازگشایی رسمی پیست پاتیناژ تورنتو
چه ساکن این شهر بوده و یا از آن دیدن می کنید، مطمئنا می دانید که پاتیناژ در پیست Harbourfront Natrel یکی از مهم ترین فعالیت های زمستانه بوده و تنها زمانی رخ می دهد که پیست Natrel واقع در میدان Harbourfront رسما برای فصل زمستان باز گردد.

این پیست یخی دارای اتاق های تعویض لباس دارای سیستم گرمایش و بار و غذاخوری مخصوص به خود بوده و بهترین قسمت آن است که اسکیت در این پارک کاملا رایگان است.

چنانچه اسکیت ندارید، نگران نباشید. این مجموعه اسکیت های خود را با قیمت های مقبول کرایه می دهد.

رینگ Natrel از ماه دسامبر، شب های آخر هفته برای آنان که به اسکیت سواری و کلاب گردی علاقه دارند، با دی جی همراه می باشد.

همچنین غذاخوری محلی آن نیز از چهارشنبه تا جمعه (4:30 تا 9 شب) و شنبه و یکشنبه (12 تا 9 شب) باز بوده و غذای گرم و نوشیدنی نیز در رستوران کنار رینگ به نام Boxcar Social موجود می باشد.

با وجود پیست های اسکیت فراوان در سراسر شهر، پیست Queen’s Quay زیباترین منظره از سطح شهر را به نمایش گذاشته و کیست که نداند اسکیت سواری با منظره ای رو به دریاچه و شهر قطعا راهی عالی برای گذراندن یک روز یا شب زمستانی می باشد.

جادوگری در کانادا کاملا قانونی، و تظاهر به جادوگری غیرقانونی است
بسیاری اوقات در مورد برخی قوانین عجیب و غریب در کشورها و ایالات مختلف می شنویم، و کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گاهی در مورد قوانین طنزآلود، عجیب و پوچی که سابقا وجود داشته است بحث می کنیم و حقیقتا خنده دار به نظر می آیند. یکی از بامزه ترین قوانین مربوط به جادوگران را در کانادا مشاهده میکنیم. آیا می دانستید تظاهر به جادوگر بودن در کانادا جرم است؟ نکته عجیب این نیست... آیا خبر داشتید که جادوگر واقعی بودن و انجام تمرینات جادوگری در کانادا کاملا قانونی می باشد؟

طبق قوانین دولت کانادا، جادوگران واقعی میتوانند هرگونه مراسم مذهبی، احضار، سحر و افسون را اجرا کنند، و البته اجازه ندارند بدون سبد پیک نیک در ملاعام نوشیدنی الکلی بنوشند، که خب مساله مهمی نیست.

در حالی که تظاهر به جادوگر بودن، برخلاف مقررات دولت کانادا است. بهتر است دفعه بعد که قصد داشتید کوئیدیچ بازی کنید، مراقب باشید مجرم شناخته نشوید. و اگر در محله ای دیدید عده ای جارو سواری میکنند و به دنبال اسنیچ هستند، حتما مرا با خبر کنید.

البته با این حساب، افتتاح "دنیای شگفت انگیز هری پاتر" در کانادا کاملا غیرقانونی است.

جادوگران عزیز، شما به هیچ وجه نگران نباشید. شما تحت حمایت کامل دولت کانادا هستید.

نکته آخر: آیا میدانستید Montreal plateau بهترین مغازه ها برای خریدهای جادوگری شما را دارد؟ جادوگران واقعی، بشتابید!

DiDi Chuxing رقیب چینی اوبر به کانادا رسید
با ارزش ترین شرکت به اشتراک گذاری ماشین با شروع سرویس جدید خود، قدمی دیگر در تورنتو برداشت.

Didi Chuxing که عمدتا با نام DiDi شناخته می شود، شرکتی مستقر در چین است که مسئول حذف اوبر می باشد.

سال گذشته این شرکت اولین مرکز تحقیقاتی اش در آمریکای شمالی در کالیفرنیا، در سیلیکون و در کنار شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت، افتتاح کرد.

این هفته دومین مرکز پژوهشی خود را در تورنتو افتتاح کرده است که تمرکز آن بر رانندگی هوشمند و هوش مصنوعی خواهد بود.

Jun Yu نایب رئیس DiDi در مصاحبه ای در روز دوشنبه گفت که "محیط فراگیر تورنتو برای نوآوری و کارآفرینی این شهر را به مکانی عالی برای سرمایه گذاری تکنولوژیکی تبدیل کرده است. ما امیدوار هستیم که نقشی فعال در شکوفایی صنایع اقتصادی و تکنولوژیکی داشته باشیم و راه هایی هوشمندانه برای حمل و نقل در سراسر جهان ارائه دهیم."

تاکنون اطلاعاتی از تعداد افرادی که قرار است استخدام شوند، یا شده اند وجود ندارد، اما مشخص شده که DiDi قرار است با دانشگاه تورنتو ارتباطات استراتژیک داشته باشد. همکاری این دانشگاه و شرکت در حوزه هایی مانند ارتباط خودکار بودن ماشین ها، هوش مصنوعی و حمل و نقل هوشمند خواهد بود.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز