ایجاد کمپین خرید لبنیات محلی در کانادا در پی توافقنامه تجاری USMCA

Submitted on پ., 10/11/2018 - 20:23

ایجاد کمپین خرید لبنیات محلی در کانادا در پی توافقنامه تجاری USMCA
در پی معامله تجاری USMCA، کارگران، کشاورزان، دامداران و شرکت های تجاری آمریکایی اجازه دارند محصولات بیشتری را به کانادا صادر نمایند.

برخي از مصرف كنندگان لبنيات در كانادا مخالف عرضه محصولات لبنی آمریکایی در کانادا هستند.

به گفته کشاورزان فعال در صنعت لبنیات، این معامله جدید تجاری به کشاورزان ایالات متحده دسترسی بیشتری به میزان 3.9٪ از بازار لبنیات کانادا را می دهد و آنها از این مسئله ابراز نگرانی کردند.

پیر لمپن، رئيس اتحادیه كشاورزان فعال صنعت لبني كانادا در بيانيه ای ابراز کرد دولت این اجازه را به آنها میدهد، اما ما کشاورزان نه قادر به رقابت در بازار خودمان و نه قادر به صادرات لبنیات با کیفیت بالا هستیم.

کشاورزان کانادایی برای تعهد به حمایت خود از کشاورزان لبنی کانادا به رسانه های اجتماعی پناه آورده اند.

سو الکساندر، کشاورز کانادایی در پستی در فیسبوک بیان کرد "کشاورزانمان اکنون به ما نیاز دارند؛ ما بیش از حد تولید نمیکنیم که این به این معناست که به یک بازار خارجی نیاز نداریم اما تولید بیش از حد ایالات متحده آمریکا تهدیدی مستقیم برای خانواده هایی است که به ما بهترین لبنیات در جهان را عرضه میکنند."

پست فیسبوک وی که حمایت از تولید داخلی است از زمان ارسال در 1 اکتبر بیش از 6000 بار به اشتراک گذاشته شده است.

دیگران نیز حمایت خود را از لبنیات کانادا در توییتر ابراز کرده اند.

یک کشاورز انتاریویی رایان ورت ویدیویی از خودش و گاوهایش در فیس بوک گذاشت و از مردم کانادایی خواست که لبنیات محلی را خریداری کنند و از کشاورزان فعال در صنعت لبنیات کشور حمایت کنند.

انتخاب تورنتو به عنوان یکی از دیدنی ترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2019
در حالی که پاییز میگذرد و به فصل سرما نزدیک می شویم، یکی از چالش های ما می تواند انتخاب شهری برای مسافرت در سال نو باشد. با وجود این همه شهر فوق العاده، واقعا انتخاب یک شهر به عنوان مقصدی دیدنی دشوار است. اما به لطف شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز این مشکل تا حدودی برطرف شده است. این شرکت با پیش بینی سفرهای سالیانه، لیست 19 شهر که حتما باید رفت را منتشر کرده است.

این لیست از مناطق حاره ای دوربان تا پارتی های لاس وگاس، و از سرزمین شکوفه های اوساکا تا خلوتگاهی رمانتیک در سیشل را شامل می شود.

اما مهم تر از همه نام تورنتو با داشتن مراکز هنری، فرهنگی، رستوران ها و زندگی شبانه به عنوان تنها شهر کانادا در این لیست می درخشد. همچنین می توانید از جشنواره فیلم تورنتو، که یکی از بزرگترین فستیوال های فیلم در جهان است و سالیانه بیش از 480 هزار نفر در آن شرکت میکنند، نیز بهره ببرید.

Clair Bentley، مدیر شرکت بریتیش ایرویز، گفت: "محققان ما همه مقاصد را بررسی می کنند تا بفهمند بهترین مقصد گردشگری کدام است و ما لیستی از بهترین شهرهای جهان برای مسافرت در سال 2019 را در اختیار داریم."

لیست 19 شهر جهان که حتما باید ببینید:
دوربان
پیتزبورگ
اوساکا
مراکش
سیشل
باربادوس
تورنتو
ادینبورگ
صوفیه
زالتزبورگ
مالت
کلن
سیدنی
کرواسی
جزیره کس
کانکولاسوگاس
دوبی
توکیو

دود سیاه بر فراز سنت جان، آتش سوزی عظیم پالایشگاه نفت
انفجار پالایشگاه نفت سنت جان باعث شده آتش برای ساعت ها زبانه بکشد و دود سیاه، در روز شکرگزاری به آسمان برود.

شاهدان گفته اند که حدود ساعت 10 صبح صدای انفجار را شنیده اند. 3000 نفر در این مجموعه در حال کار بوده اند، اما خوشبختانه فقط 5 نفر آسیب جزئی دیدند و با درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند.

مدیر پالایشگاه نفت گفته که این حادثه به علت بروز مشکل در یکی از دیزل های پالایشگاه رخ داده است.

این پالایشگاه که بزرگترین پالایشگاه نفت کانادا است روزانه 320000 بشکه سوخت تولید میکند.

پالایشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

5 کمپانی اول در تولید زباله پلاستیکی در کانادا کدامند؟
Greenpeace کانادا با بررسی های مختلف، نام 5 کمپانی که بیشترین تولید زباله پلاستیکی را دارند، منتشر کرده است.

Greenpeace اعلام کرده که افراد داوطلب طی ساعت ها کار طولانی بسته های پلاستیکی را از سواحل و رودخانه ها در کانادا و سراسر جهان جمع کرده اند، سپس پس از دسته بندی و شمارش آنها، نتایج را منتشر کرده اند تا "کمپانی هایی که مجاری آبی، اقیانوس ها و فضای سبز را با پلاستیک هایشان آلوده میکنند، شرم زده شوند."

بررسی ها در مورد کانادا نشان داد که 5 آلوده کننده اصلی بدین شرح هستند: نستله، تیم هورتونز، پپسی، کوکاکولا و مک دونالد. این 5 شرکت بیشترین تعداد را در میان زباله های جمع شده داشتند.

در مقیاس جهانی نیز 3 تا از این کمپانی ها در لیست 5 تای اول بودند: کوکاکولا، پپسی، نستله، دانون و موندلز.

Greenpeace میگوید که کوکاکولا، پپسی و نستله 64% پلاستیک های جمع شده در آمریکای شمالی را تشکیل می دادند.

قهوه های بیرون بر تیم هورتونز یکی از اصلی ترین زباله های پلاستیکی در سواحل و رودخانه های کانادا بودند.

دیگر نوشیدنی ها در جایگاه سوم انواع زباله پلاستیکی یافت شده قرار داشتند. تیم هورتونز، مک دونالد و استارباکس نام هایی بودند که از همه بیشتر به چشم میخوردند. دومین نوع زباله پلاستیکی که به وفور یافت میشد بطری های پلاستیکی بودند. بیشتر این لیست مربوط به بطری های آب بود.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز