اکثر کارکنان کانادایی آمادگی تغییر شغل دارند

Submitted on Mon, 12/17/2018 - 21:18

اکثر کارکنان کانادایی آمادگی تغییر شغل دارند
یک نظرسنجی جدید نشان می دهد کارفرمایان کانادایی ممکن است به منظور پرهزینه بودن بکار گیری کارکنان جدید بخواهند تغییری در روال کاری خود ایجاد کنند.

بر این اساس تحقیقی توسط Nielson از سوی شرکت نرم افزاری منابع انسانی Ceridian انجام گردید. نتایج به عمل آمده نشان داد که قریب به سه چهارم پاسخ دهندگان این نظرسنجی جویای شغل یا به دنبال فرصت شغلی بهتری هستند.

این نظر سنجی با حضور 1,001 کانادایی و 1000 آمریکایی که برای گزارش سالانه Pulse of Talent انجام شد 37 درصد به طور دائم یا موقت به دنبال یک شغل جدید هستند و 36 درصد به دنبال سمت جدیدی هستند.

بنا به گزارش منتشر شده از سوی سازمان آمار کانادا در 40 سال اخیر کانادا پایین ترین نرخ بیکاری را در ماه نوامبر تجربه کرده است. کارشناسان منابع انسانی با در نظر گرفتن وضعیت بازار کار کارکنان ماهر می گویند که شرکت ها برای چند سال پذیرش کارمند نخواهند داشت. در واقع، در طول یک سال کاری اکثر کارکنان متوجه می شوند امنیت شغلی دراز مدت دارند یا خیر.

Lisa Sterling سرپرست شرکت Ceridian اعلام کرد: کارفرمایان باید جهت دعوت به کار نسل جوان و ترویج رضایت شغلی سریعا دست به کار شوند.

شواهد نشان می دهد تمایل به استخدام کارگران میان سال به وفور مشاهده می شود که مبین این است سازمان ها و شرکت ها بدون درنظر گرفتن سن اقدام به استخدام می نمایند و برای پیشرفت بیشتر از کارمندان دارای سابقه استفاده می کنند. همه موارد مذکور مستلزم این است که کارفرمایان در مسیر شغلی بازنگری کنند به طوری که برای ارتقای بیشتر لزوما بحث مدیریتی مطرح نشود و بر گسترش دانش و تجربیات شخصی نیز تمرکز شود.

شرکت Klick Inc.، یک شرکت بازاریابی و فناوری در تورنتو است که مفتخر به کسب ده ها جایزه برترین کارفرما شد. Glenn Zujew معاون اجرایی این شرکت عامل موفقیت را حفظ کارکنان در هر موقعیت و زمان خواند. از لحاظ رشد و حرفه ای بودن، این شرکت دارای هزاران ساعت آموزش آنلاین است که Klick University نام دارد و پرداختن به امور مرتبط با کار است.

کارفرمایان می توانند افراد را با ترویج "فرهنگ بازخورد" خشنود سازند، بنابراین هم کارکنان و هم مدیران به تعهدات شغلی خود وفادار می شوند. امید است امورات مربوط به کارکنان را در نظر گرفته و به آنها توجه کنید چرا که در آنها انگیزه بیشتری ایجاد می کند و موجبات پیشرفت در کار را فراهم می کند.

در نهایت، با این استدلال شرکت با حضور فعال چنین کارکنانی پابرجا خواهد بود و این حقیقتی بیش نیست.

جنگ ۳۰ میلیون دلاری بین Value Village و سازمان مالیات کانادا
سازمان مالیات کانادا (CRA) و فروشگاه Value Village، بر سر مالیاتی که مالک فروشگاه پس از گذشت شش سال از واگذاری سهام خصوصی خود موظف به پرداخت آن می باشد، دچار اختلاف گشته اند.

Canada Inc، فروشگاه زنجیره ای آمریکایی، در ماه اگوست از دادگاه مالیاتی کانادا (Tax Court of Canada) در این باره درخواست تجدید نظر کرده و اظهار داشته است که در ارزیابی مجدد 2017، CRA مالیاتی بالغ بر 30.45 میلیون دلار پیرو عدم شمول فروشگاه در لیست خرده فروشان مشمول کسری یا معاف از مالیات سال 2012، یعنی سالی که شرکت Savers Inc و فروشگاه اصلی Value Village، بر گسترش فروشگاه از طریق واگذاری سهام به جای بدهی توافق داشته اند، برای فروشگاه در نظر گرفته است.

اسناد دادگاه نشانگر پیچیدگی معامله مذکور در سال 2012 بوده که در برگیرنده چندین شرکت و قرض صدها میلیون دلاری فروشگاه می باشد.

در پاسخ به تقاضای تجدید نظر فروشگاه، دادگاه فدرال اعلام داشته است که معاملات دیگری نیز توسط این فروشگاه انجام گشته که مستقیما یا غیر مستقیما بر مالیات آن تاثیر داشته و اجتناب از پرداخت مالیات تعیین شده ممکن نبوده و بنابراین درخواست تجدید نظر از سوی دادگاه مردود اعلام می گردد. بنا بر این گزارش، به جای انتقال مستقیم سهام نهادهای قدیم فروشگاه به نهاد جدید، ابتدا سهام به U.S. LP منتقل شده و سپس طی دو سفته به مبلغ 1.051 میلیارد دلار به نهاد جدید فروخته شده است، که بنا بر رای دادگاه نقض قوانین مالیات بر درآمد خوانده شده و متمهم موظف به پرداخت مالیات می باشد.

Value Village در درخواست تجدید نظر خود، همچنین اظهار داشت که CRA نیز جهت عدم بازپرداخت مازاد مالیات خود، سهام 406 میلیون دلاری خود را به هیچ کاهش داده و خواستار بررسی مجدد این موضوع گشته است.

اسناد مالیاتی دادگاه بیانگر این است که سهام "Value Village Canada" غیرمستقیما متعلق به شرکتی دولتی در واشنگتن به نام S-Evergreen بوده که فروشگاه در این باره مدعی گشته که مالکیت کل Value Village، متعلق به دو شرکت خصوصی و دو مدیریت می باشد.

تاکنون ادعای هیچ یک از طرفین در دادگاه ثابت نگشته و سخنگوی اداره مالیات کانادا اظهار داشته است که پیش از برگزاری دادگاه و به موجب مقررات مبنی بر محرمانه بودن اطلاعات، قادر به ارائه جزئیات بیشتر در رابطه با این پرونده نمی باشد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز