انبار داروی دختر وزیر سابق دوباره پلمب شد | آخرین وضعیت ۲ پرونده فرزند وزیر سابق

Submitted on ش., 10/06/2018 - 19:00

انبار داروی دختر وزیر سابق دوباره پلمب شد | آخرین وضعیت ۲ پرونده فرزند وزیر سابق
سخنگوی سازمان تعزیرات از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و گفت: قرار بود داروهای کشف‌شده از این فرد برای امحا فرستاده شود که مشاهده شد تفکیک دارو برای ارسال بدون حضور کارشناسان غذا و دارو انجام شده است.
به گزارش فارس، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و اظهار داشت: هفته قبل قرار بود با دستور سازمان تعزیرات و حضور کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی که از انبار دختر وزیر سابق کشف شده بود تفکیک شده و به کارخانه‌ای برای امحا فرستاده شود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه با مراجعه بازرسان سازمان تعزیرات متأسفانه مشاهده شد این تفکیک دارو بدون حضور نمایندگان و ناظران کارشناس غذا و دارو و صرفاً توسط کارگران شرکت مذکور در حال انجام است.

رایگانی اضافه کرد: با همکاری سازمان تعزیرات و دادستانی البرز به دلیل بروز این تخلف، انبار مجدداً پلمب شد و گزارش تخلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به دادستانی ارسال شد.

دختر يك وزیر سابق، ۲ پرونده در تعزیرات داشت یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شد و تمامی داروهای انبار معدوم شدند.

پرونده ۵ میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو بود به دادسرای استان البرز ارجاع داده شده بود که در تفکیک داروها و ارسال آنها برای امحا تخلف صورت گرفت و منجر به پلمب دوباره انبار شد.

جزییات دستگیری و استرداد مدیر عامل متواری سکه ثامن به کشور
جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد مدیر عامل متواری سکه ثامن به کشور خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از سايت پليس، سردار کاظم مجتبایی در تشریح این خبر اظهار داشت: باتلاش گسترده پلیس و همکاری دستگاه قضا، متهم متواری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به "سکه ثامن" که قریب به 20 روز از کشور متواری شده بود، شناسایی، دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

وی افزود: نامبرده در سال 95، مجوزهای لازم را برای تشکیل و فعالیت شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به "سکه ثامن" از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده بود، ولی متأسفانه در مسیر انجام فعالیت دچار انحراف می‌شود.

جانشین رئیس پلیس بین‌الملل ناجا ادامه داد: متهم با بیش از هزار نفر معامله، مبادله و خرید و فروش طلا و سکه داشت و با توجه به نوساناتی که در موضوع ارزش سکه صورت گرفت بیش از 10 هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و از کشور متواری شد.

این مقام عالی انتظامی عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته نیروهای پلیس به ویژه با حمایت و پشتیبانی خوب پلیس فتا در حوزه سایبری و اقدامات پلیس اطلاعات و امنیت و با محوریت پلیس بین‌الملل ناجا، محل اختفای وی در خارج از کشور شناسایی و نامبرده دستگیر و با تشریفات و مناسبات قانونی به کشور بازگردانده شد.

سردار مجتبایی تأکید کرد: آنچه برای نیروی انتظامی مهم است امنیت جامع و فراگیر در سطح کشور می‌باشد و پلیس بین‌الملل برای استرداد مجرمان فراری تلاش ویژه‌ای دارد و دستگیری این فرد بیانگر اقدام مشترک و نمونه‌ای از وحدت عمل، انسجام و همکاری پلیس و دستگاه قضا است.

این مقام عالی انتظامی در پاسخ به این سوال که آیا نامبرده در این اقدام مجرمانه و کلاهبردارانه همدست دیگری داشته یا خیر؟ عنوان کرد: البته این متهم فراری در اقدام کلاهبردارانه تنها نیست و تعدادی از بستگان نزدیک و دوستان وی در این موضوع همراهی‌اش کرده‌اند که تعدادی شناسایی و دستگیر شدند و دستگیری دیگر همدستان وی به جد در دستور کار پلیس است.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا عنوان کرد: این متهم به دو کشور عازم و متواری شده بود، استرداد وی از کشورهای مذکور بیانگر اوج تسلط و اشرافیت پلیس در تعقیب نامبرده می باشد. پلیس با کنترل و رصد فضای سایبری و با اقدامات اطلاعاتی توانست این متهم فراری را به کشور بازگرداند.

وی گفت: بلافاصله پس از شناسایی نامبرده، افسر رابط پلیس اینترپل در کشور مذکور متهم فراری را بدرقه و پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران، فرد تحویل پلیس بین‌الملل ناجا شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار مجتبایی گفت: متهم فراری پس از تحویل برای انجام اقدامات دیگر تحویل پلیس فتا و مقامات قضائی گردید.

۱۴ بازار ارز | صرافان و دلالان دلار را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند
در معاملات شنبه چهاردهم مهر ماه بازار تهران، سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و دلار ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
به گزارش فارس، شنبه 14 مهر ماه در بازار تهران قیمت دلار بر خلاف روز چهارشنبه که افزایشی بود، کاهش یافته و به سطح 13 هزار و 500 تومان رسیده است و این نرخ در اغلب صرافی‌های فروشنده ارز نرخ فروش دلار است.

قیمت یورو حدود 15 هزار و 500 تومان و درهم 3600 تومان در صرافی‌ها معامله می‌شود و همچنین دلالان هم با همین نرخ‌ها حداکثر با 100 تا 200 تومان فاصله اقدام به خرید و فروش ارز می‌کنند.

صرافی بانک ملی و ملت هم با همین قیمت‌ها خرید و فروش ارز انجام می‌دادند.

به نظر می‌رسد دلیل این ثبات و آرامش ایجاد شده در بازار ارز علاوه بر اقدامات اخیر بانک مرکزی، ناشی از بخشنامه اخیر این بانک مبنی بر فروش ارز تا سقف 5 هزار یورو باشد چرا که تا پیش از این سقف فروش ارز در صرافی‌ها بسیار محدود بود.

بر اساس آخرین آمارها قیمت سکه تمام بهار آزادي طرح جدید 4 میلیون و 130 هزار تومان، طرح قدیم 4 میلیون و 50 هزار تومان و نیم سکه 2 میلیون و 150 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 403 هزار تومان است.

پاسخ وزارت راه و شهرسازی به اظهارات امام جمعه موقت تهران
وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به اظهارات اخیر امام جمعه موقت تهران بیانیه رسمی منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی متن پاسخ روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به اظهارات دیروز (جمعه 13 مهر امام جمعه موقت تهران درباره کامیون‌داران به شرح ذیل است:

بسه تعالی

آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه خود مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ درباره قابل پیشگیری بودن مشکل کامیون‌داران قضاوت نمود‌ند و در ادامه مطلبی را همراه با چاشنی توهین به وزرات راه نسبت داده‌اند.

در مورد اول فقط به ایشان یادآوری می‌کنیم که به حکم قرآن کریم وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا [الاسراء: ۳۶] (و چيزى را كه بدان علم ندارى دنبال مكن، زيرا گوش و چشم و قلب، همه مورد پرسش واقع خواهند شد). ایشان از کجا مطمئن شده‌اند که موضوع قابل پیش‌گیری بود و اگر ضعفی هم بوده، در وزارت راه بوده‌است.

جهت مزید استحضار ایشان، کامیون‌داران کمترین مشکل و بهترین ارتباط را با این وزارتخانه دارند. ایشان اگر قبل از بیان کوچک‌ترین پرس‌وجو را انجام داده‌بوند، به این نتیجه می‌رسیدند.

و اما در باره مطلب دیگری که تحت عنوان حرف‌های بی‌ربط نسبت داده‌اند. باز ایشان معلوم نفرموده‌اند که کدام حرف بی‌ربط بوده‌است. نماز جمعه جای سخن استوار است. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا [٣٣:٧٠] (اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، از خدا پروا داريد و سخنى استوار گوييد).

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز