افزایش چشمگیر قیمت مسکن کانادا در ماه اپریل

Submitted on جمعه, 05/17/2019 - 00:22

انجمن املاک و مستغلات کانادا، روز چهارشنبه با انتشار این خبر گفت که ماه گذشته در مقایسه با ماه اپریل سال گذشته قیمت مسکن کانادا 4.2 درصد افزایش داشته است .

قیمت مسکن کانادا در ماه اپریل برای اولین بار از دسامبر 2017 تاکنون افزایش چشمگیری را تجربه کرد که در راس آن تورنتو و مونترال قرار دارند.

به نقل از سی تی وی، انجمن املاک و مستغلات کانادا،Canadian Real Estate Association روز چهارشنبه با انتشار این خبر گفت که ماه گذشته در مقایسه با ماه اپریل سال گذشته قیمت مسکن 4.2 درصد افزایش داشته است .

در مقیاس ماه به ماه نیز ، تعداد خانه های آماده فروش در ماه اپریل 3.6 درصد افزایش داشته اند.

بنابر این گزارش متوسط قیمت مسکن در کانادا در ماه اپریل حدود 494,978 دلار بود که در مقایسه با ماه اپریل سال 2018 حدود 0.3 درصد افزایش قیمت داشته است.

به غیر از Greater Vancouver و GTA، که دوتا از بازارهای گران هستند، متوسط قیمت مسکن در بقیه بخشهای کشور بیش از 391 هزار دلار بوده است.

بنابر گزارش انجمن املاک و مستغلات کانادا، تعداد خانه های فروشی کانادا نیز در ماه 2.7 افزایش داشته است ماه مارس نیز قیمت مسکن در کانادا 3.4 درصد افزایش داشته است.

همچنین بنابراین گزارش لیست خانه‌های فروشی جدید در کل کانادا ماه اپریل 54.8 درصد بودند که در مقایسه با ماه مارس که 54.3 درصد بود، افزایش داشته است.

منبع
hodhod
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز