افزایش تعرفه های اداره مهاجرت استان کبک برای دریافت اقامت در سال 2019

Submitted on ی., 12/30/2018 - 18:12

‌افزایش تعرفه های اداره مهاجرت استان کبک برای دریافت اقامت در سال 2019
هزینه های جدید برای دریافت اقامت دائم و موقت در کبک از اول ژانویه 2019 اعمال خواهند شد.

وزارتخانه مهاجرت کبک هر سال هزینه های مهاجرت را به روز رسانی میکند. وزارت خانه اعلام کرده هزینه های جدید مطابق افزایش 1.71 درصدی هزینه ها در کبک در سال جاری تا 30 سپتامبر 2018 است.

افرادی که مایل به مهاجرت دائم به کبک طی یک برنامه اقتصادی هستند ملزم به ارائه درخواست تحت (Quebec Selection Certificate (CSQ در یکی از موارد برنامه کارگر متخصص کبک (QSWP)، برنامه تجربی کبک (PEQ) یا برنامه مهاجرت اقتصادی کبک، قبل از اقدام برای دریافت اقامت دائم دولتی هستند.

برای کار کردن یا تحصیل در کبک نیز افراد خارجی ابتدا می بایست نسبت به دریافت تایید قبولی کبک (CAQ)، قبل از ارائه درخواست به دولت کانادا اقدام کنند.

هزینه فرایندهای مختلف مهاجرت به کبک در سال 2019
این هزینه ها فقط مربوط به کبک می باشند. هزینه های دیگری نیز ممکن است طی فرایند های فدرال دریافت شود.

روش های پرداختی:
کارت اعتباری - پرداخت آنلاین: تنها برای درخواست های ثبت شده از طریق Mon project Québec. جهت وارد نمودن نام همسر و فرزند شخص متقاضی به پرونده پس از 31 دسامبر بایستی فرم پرداخت از طریق کارت اعتباری تکمیل گردد.

کارت اعتباری برای درخواست هایی که از طریق Mon project Québec ثبت نگشته اند: تکمیل فرم کارت اعتباری، امضا و ضمیمه آن به درخواست الزامی می باشد.

چک تأییدی بانک کانادا؛

چک صادره توسط کارگزار مبادله ارز؛

چک صادره از یک شرکت کانادایی؛

حواله پول پست کانادا ؛

حواله بانکی یک بانک کانادایی. چک ها و حواله های بانکی بایستی به نام وزیر دارایی استان کبک و به اداره مهاجرت مونترآل (Montréal)، صرف نظر از محل اقامت فعلی متقاضی، ارسال و نام متقاضی با حروف بزرگ در پشت چک درج گردد. لازم به ذکر است که وجه نقد، چک شخصی یا تراول چک قابل قبول نبوده و فرم شناسایی شخصی بایستی به فرم پرداختی ضمیمه گردد.

‌افزایش خطرات استفاده از پهباد ها و اعمال قوانین سختگرانه در کانادا
در هیاهو و شلوغی های کریسمس پروازهای فرودگاه Gatwick در لندن به دلیل بسته شدن باند فرودگاه در روز چهارشنبه پس از رویت دو پهباد در آسمان آن، که به نظر می رسید عمدا و جهت ایجاد اختلال، در نزدیکی مسیر پرواز هواپیما حرکت می کردند، با تاخیر مواجه گشت، که بنا بر گزارش یکی از کارشناسان افزایش استفاده از پهباد در کانادا نیز می تواند به ایجاد مشکلی مشابه منجر گردد.

خلبانان کانادا طی سال های اخیر برخوردهای نزدیک بسیاری را با پهبادها در آسمان گزارش داده اند، که خطر برخورد با مانع در آسمان را افزایش داده و منجر به بروز فاجعه ای بزرگ خواهند گشت. نظیر پرواز پهبادی بسیار نزدیک به هواپیمای در حال فرود در فرودگاه Yellowknife که منجر به بازداشت خلبان پهباد به مدت سه سال گشته، یا همانند فاجعه قریب الوقوع Edmonton به هنگام پرواز پهباد در نزدیکی بال چپ هواپیما در فاصله 4 هزار فوتی، یا فرود اجباری هلیکوپتر آتش نشانی در بریتیش کلمبیا حین عملیات به دلیل پرواز پهباد در نزدیکی آن.

Sterling Cripps که در Alta ، Medicine Hat، به کاربران تجاری و دولتی چگونگی استفاده قانونی و امن از پهباد را آموزش می دهد، درگیری پهبادها در برخوردهای نزدیک هوایی را حدود 500 پهباد تخمین زده است، که بنا بر گفته وی اکثرا شامل پسران نوجوانی است که برای تفریح آن ها را به پرواز در می آورند.

کانادا در مقایسه با بریتانیا قوانین سخت گیرانه تری را در استفاد از پهبادها در نزدیکی فرودگاه ها به کار می گیرد، نظیر محدوده ممنوعه 5.6 کیلومتری در مقایسه با محدوده یک کیلومتری انگلستان. نقض قوانین پهبادها و قرار دادن هواپیما در معرض خطر، جریمه ای بالغ بر 25000 دلار یا زندان به همراه خواهد داشت.

تغییرات پیشنهادی در رابطه با استفاده از پهبادهای بزرگ در کانادا از ماه ژانویه 2019 به اجرا در خواهد آمد، که شامل لزوم مجوز مبتدی یا پیشرفته خلبان و ثبت شماره شناسایی حمل و نقل کانادایی برای دستگاه بوده و نقض قوانین ایمنی شامل پرواز در محدوده بالای 90 متر و حداقل 30 متر از وسایل نقلیه و افراد، به معنی پرداخت جریمه 3000 دلاری می باشد.

طی سالیان اخیر پهباد های غیر نظامی به دلیل افت قیمت از محبوبیت بسیاری به ویژه به عنوان هدیه کریسمس برخوردار گشته اند.

قوانین پرواز پهبادهای تفریحی در کانادا به شرح زیر می باشد:

پرواز پهباد
• حداقل 5.6 کیلومتر دور از فرودگاه ( فرودگاه، پایگاه دریایی هواپیما، باند های فرود هواپیما) و کم تر از 90 متر از سطح زمین
• در فاصله 500 متری از اپراتور
• در معرض دید خلبان
• با فاصله حداقل 30 متر از وسایل نقلیه، کشتی ها و عموم (حداقل 76 متر برای پهبادهای با وزن بیش از 1 کیلوگرم و حداکثر 35 کیلوگرم)
• در فاصله حداقل 1.9 کیلومتری از هلیکوپتر
• خارج از فضای هوایی کنترل شده یا انحصاری
• با فاصله حداقل 9 کیلومتر از مناطق خطرناک طبیعی
• و به دور از مناطقی که استفاده از آن منجر به ایجاد اختلال در کار پلیس یا نیروهای اورژانس می گردد.

بیشترین بازدید اخبار امروز