افتتاح اولین شعبه Aritzia در کلان شهر تورنتو

Submitted on چ., 11/21/2018 - 21:31

افتتاح اولین شعبه Aritzia در کلان شهر تورنتو
تعطیلات به معنای فصل خرید در تورنتو است. و در این روزها معمولا فروشگاه ها اجناس لوکس خود را با قیمتی مناسب تر به حراج می گذارند.

روز پنجشنبه مرکز فروش Toronto Premium Outlet از تجهیز فضایی به مساحت 140,000 فوت مربع خبر داد. Simon و SmartCentre نیز با همکاری هم، فضایی به مساحت 500,000 فوت مربع، با 130 طراح مختلف را به خرده فروشی اختصاص داده اند.

به عنوان قسمتی از این برنامه توسعه، خرده فروشی محبوب کاناداییها، Aritzia، نیز اولین شعبه خود در آمریکای شمالی را افتتاح نمود. Aritzia درحال حاضر 17 برند از جمله TNA, Talula, Babaton, Wilfred Free, Community, Sunday Best, Paradies, و Mind and the Casting را شامل می شود. این برند بیش از 60 بوتیک در شهرهای انتخابی در آمریکای شمالی مانند، سان فرانسیسکو، تورنتو، شیکاگو و نیویورک دارد.

برندهایی که امسال به این مجموعه اضافه می شوند شامل Gucci, Montblance, Parada و Zadig et Voltaire می باشد. همچنین در راستای توسعه این شرکت، تا قبل از پایان سال 2018، بیش از 40 مغازه افتتاح خواهند شد.

شعبه جدید Aritzia در تورنتو، در بزرگراه 401 و جاده Trafalgar، در هیلتون هیلز واقع شده است.

تورنتو عنوان "پایتخت راکون های جهان" را گرفت
تورنتو برای چیزهای زیادی معروف است، اما برجسته ترین ویژگی اش که اغلب نادیده میگیریم: وجود راکون ها میباشد.

Pro-Pest، که یک شرکت ریشه کن ساختن حیوانات و آفات است، به تورنتو عنوان "پایتخت راکون های جهان" داد و ما از این بابت ناراحت نیستیم.

Pro-Pest توضیح داد: "آنها حیوانات کوچک و هوشمندی هستند که به طور معمول طبیعت وحشیانه ای دارند - مانند رزهای زیبا در شهر تورنتو، انتاریو. در سال های اخیر این حیوانات به ظاهر بی ضرر شروع به پرورش زاد و ولد سریع و نفوذ در زندگی شهری در تورنتو کردند."

براساس آمار به دست آمده از آنها، این شهر بیش از 100000 راکون دارد که اولین حمله خود را در سال 2002 در حالی که شهر برنامه "organics bin" را راه اندازی میکرد، آغاز کردند.

اگرجه راکون ها اغلب مزاحمت ایجاد می کنند، با این وجود کسی منکر بامزه بودنشان نمی شود. تورنتو همیشه روابط ویژه ای با راکون ها داشته است - صفحه ای در اینستاگرام به طور کامل به این مخلوقات خزنده اختصاص داده شده است و حتی بعضی مردم مراسم تشییع جنازه برای یکی از آنها که در سال 2015 از بین رفت، برگزار کردند.

با این حال، اگر شهروندان با یک راکون مواجه شدند، باید با احتیاط رفتار کنند. آنها هنوز موجوداتی وحشی هستند و اصلا حیوانات خانگی نیستند. در حال حاضر در انتاریو افزایش قابل توجهی از هاریهای مرتبط با راکون وجود دارد، به طوری که شهروندان باید از هر گونه تماس با راکون های وحشی اجتناب کنند.

تهدید زبان فرانسوی در برخی ایالتهای کانادا و خشم دولت کبک
با این که کبک تنها ایالتی است که به برتری زبان فرانسه در آن افتخار میکند، شهرهای دیگری نیز در کانادا وجود دارند که در آن ها زبان فرانسوی مرسوم است.

دولت فورد تصمیم گرفته تا بیشتر سرویس ها به زبان فرانسوی را قطع کند و برنامه دانشگاه فرانسوی زبان را نیز لغو کند. که باعث مخالفت بسیاری از سیاستمداران کبک شده است.

انتاریو یکی از ایالت هایی بود که تا هفته پیش قصد داشت اقدام به تاسیس دانشگاه فرانسوی زبان کند. متاسفانه به نظر میرسد 600000 ساکن فرانسوی زبان انتاریو دیگر این موقعیت را نخواهند داشت.

دولت جدید فورد به صورت کلی ایده دانشگاه فرانسوی زبان را رد میکند، و برنامه دارد دفتر کمیسیون خدمات زبان فرانسوی را نیز منحل کند. دولت کبک نیز از این اقدامات خشمگین است.

زبان فرانسوی در کانادا هیچ گاه مشکل خاصی نبوده است، بنابراین حتی ترودو نیز اعلام کرده که از این تصمیمات "عمیقا ناراحت" است.

دیگر سیاستمداران کبک نیز بر علیه تصمیمات فورد واکنش نشان داده اند.

François Legault به صورت واضح اعلام کرده که میخواهد از زبان فرانسوی در کانادا محافظت کند، و هنگامی که در تورنتو با فورد ملاقات کند نسبت به تصمیمات او اعتراض خواهد کرد.

فورد امیدوار است با این تغییرات کمبود بودجه در انتاریو را کاهش دهد.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز