اعمال قوانین جدید رانندگی در انتاریو در سال 2019

Submitted on پ., 11/29/2018 - 20:19

اعمال قوانین جدید رانندگی در انتاریو در سال 2019
پس از تصویب لایحه 174 مبنی بر قانونی بودن استعمال ماری جوآنا در انتاریو، از اول ژانویه قوانین جدیدی برای رانندگان حواس پرت اعمال می شود. بنا به ایمیل رسمی منتشر شده از سوی وزارت حمل و نقل (MTO)، زین پس رانندگانی که بنا به هر دلیلی تمام حواس آنها معطوف به رانندگی نباشد، جریمه می شوند. این قانون در جهت امن کردن هرچه بیشتر جاده ها وضع شده است.
افرادی که هنگام رانندگی با تلفن همراه صحبت کنند، پیام یا ایمیل بفرستند، شماره بگیرند، و یا هر وسیله سرگرم کننده دیگری من جمله گوشی در دست داشته باشند، تا 1000 دلار جریمه می شوند، گواهینامه آنان 3 روز به حالت تعلیق درمی آید، و 3 امتیاز منفی می گیرند.

چنانچه راننده ای بیش از یک بار از این قانون تخطی کند، 2000 دلار جریمه، 7 روز تعلیق گواهینامه، و 6 امتیاز منفی در انتظار او می باشد. رانندگانی که پلیس برای بار سوم آنها را به دلیل رانندگی خطرناک متوقف کند، ملزم به پرداخت 3000 دلار جریمه می شوند، همچنین گواهینامه خود را نیز به مدت 30 روز از دست می دهند.

Jeff Yurek، وزیر حمل و نقل انتاریو، در ایمیلی با بیان اینکه امنیت جاده ها اولویت اول است افزود: " قوانین و مقررات جدید به داشتن جاده هایی امن تر کمک می کند. جاده های انتاریو جزء امن ترین جاده ها در آمریکای شمالی هستند، اما با این حال ما میدانیم که رانندگان حواس پرت خطری جدی محسوب می شوند."

انتاریو یکی از سخت گیرانه ترین قوانین در مورد تکرار تخطی از قانون را دارد.

شرایط لاتاری اسپانسرشیپ والدین و پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها در کانادا تغییر خواهد کرد
سازمان امور مهاجرت و پناهندگی کانادا اعلام کرد که در سال 2019 انتخاب تصادفی والدین برای مهاجرت را لغو خواهد کرد. از این پس افرادی که زودتر آمده اند در اولویت خواهند بود.

این سازمان همچنین اعلام کرد که در سال 2019 تا 20000 نفر را در طرح پذیرش والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها خواهد پذیرفت.

این سازمان در سال 2017 تصمیم گرفت افراد واجد شرایط را به صورت رندوم انتخاب کند، روشی که با انتقادهای مختلفی روبرو شد ولی آنها اعلام کردند که این سیستم عادلانه تر و شفاف تر است.

اکنون دولت کانادا اعلام کرد که با این سیستم همه افراد شرایطی برابر خواهند داشت. سازمان مهاجرت همچنین اعلام کرد که به علت نظرات و بررسی شرایط تصمیم گرفته تا شرایط این گونه مهاجرت را بهبود بخشد.

افرادی که مایلند برای والدینشان از این قانون استفاده کنند باید یک فرم آنلاین پر کنند.

مرد اهل اتاوا مدعی شده که به علت فرانسوی بلد نبودن از راننده اتوبوس کتک خورده است
هنگامی که راننده متوجه شد که آنتونی کاووس 50 ساله نمی تواند فرانسوی صحبت کند به او حمله کرد. پلیس گاتینو اعلام کرده که در حال بررسی موضوع است، و احتمالا این راننده به علت رانندگی در حالت غیرعادی نیز جریمه شود. آنتونی میگوید که نمیداند چرا مورد حمله قرار گرفته است.


ورم زیر چشمش خوابیده اما کبودی چشم آنتونی همچنان باقی است.

ووس میگوید "این مرد شروع به فرانسوی صحبت کردن کرد. فکر میکنم که هدفون در گوشم بود و گفتم من فرانسوی صحبت نمیکنم، او دائما میپرسید چرا می خواهم به کبک بیایم وقتی زبانش را نمیدانم؟"

گاووس به راننده می گوید که در مدرسه مشکل یادگیری داشته و نمی تواند فرانسوی صحبت کند. او مبتلا به آسپرگر است (نوع اختلال رشد عصبی می‌باشد که با مشکلات قابل توجه در ارتباط بین فردی و ارتباط غیرکلامی، مشخص می‌شود). در همین حال گاووس سعی میکرد از مکان دور شود، اما راننده به سمت او می آید و شروع به مشت زدن به صورتش میکند.

گاووس به عنوان ظرفشور کار میکند، هنگامی که به سرکار رفت رئیسش از او پرسید چه شده و بعد از آگاه شدن از ماجرا او را به اداره پلیس برد.

پلیس تایید کرده در همان زمانی که گزارشی مبنی بر حمله دریافت کرده اند، گزارشی راجع به راننده اتوبوس غیر هوشیار در آن مکان نیاز دریافت کرده اند.

پلیس در حال پیگیری موضوع است. راننده دستگیر شده ولی به صورت مشروط تا زمان دادگاه آزاد است.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز