اعلام تغییرات برنامه سرمایه گذاری مهاجرتی کبک

Submitted on چ., 09/12/2018 - 19:47

اعلام تغییرات برنامه سرمایه گذاری مهاجرتی کبک
برنامه سرمایه گذاری مهاجرتی کبک، شامل 1900 سهمیه پذیرنده از 10 سپتامبر 2018 تا 15 مارس 2019 بازگشایی شده و شامل تغییرات مهم ذیل می باشد:

افزایش حداقل دارایی خالص متقاضیان به میزان 2 میلیون دلار که می بایست قانونی بودن آن اثبات شود. (درآمد حاصله نباید از راه های غیرقانونی یا جنایات کسب شده باشد)؛
سابقه کاری حداقل 2 ساله طی 5 سال گذشته که مدت کارآموزی را شامل نمی شود؛
افزایش مبلغ سرمایه گذاری سالانه به 1200 دلار به مدت 5 سال که بدون بهره بازگردانده می شود.

لازم به ذکر است که متقاضیان برنامه سرمایه گذاری مهاجرین کبک می توانند مبلغ 350 هزار دلار را به ازای 1200 دلار در سال ( به مدت 5 سال) به یک باره پرداخت کنند که البته قابل بازگشت نمی باشد.

خاطر نشان می کنیم که سابقه کاری شامل شغل های حقوقی، تجاری و یا کسب و کارهای قانونی مانند شرکت های حقوقی، موارد پزشکی و درمانی، حسابداری ، آژانس های بین المللی یا دولتی و ... می باشد.

تمامی جزئیات در جدول ذیل شرح داده شده است:

فقط با 400 دلار می توانید از تورنتو به پاریس پرواز کنید
اگر رویای سفر به شهر پاریس با معماری زیبا، خیابان های سنگ فرش و فرهنگ غریبش، را در سر دارید هم اکنون شانس به شما رو کرده است.

تورنتویی هایی که مایل به بازدید از شهر عشق و سرخوشی هستند، خوش شانسند، چراکه اکنون می توانند با اندکی هزینه به این شهر جادویی پرواز کنند – پس چمدانها را ببندید و بلیط ها را رزرو کنید.

با توجه به سایت سفر Secret Flying، شما می توانید این پاییز فقط با پرداخت 169 دلار برای مسیر یک طرفه و یا 397 دلار برای مسیر دوطرفه به مقصد پاریس بروید.

اگر مناظر تورنتو برایتان تکراری شده و به دنبال تغییر و تنوع هستید، ما به شدت توصیه می کنیم از این فرصت استثنائی استفاده کنید.

نحوه جستجو برای تاریخ سفر و رزرو بلیط:
1. به Primera Air بروید
2. پرواز تورنتو به پاریس (CDG) را جستجو کنید
3. تاریخ های خروج / بازگشت را با مدت اقامت مورد نظر خود چک کنید و مطابقت دهید
4. با Primera Air بلیط خود را رزرو کنید

تاریخ پرواز ها از اکتبر 2018 تا مارس 2019 (به استثنای کریسمس / سال نو) باز میباشد.

فراخوان میوه لیچی تازه در کانادا به موجب دارا بودن سولفیت غیرمجاز
لیچی (Lychee)، میوه‌ای آبدار و خوش‌طعم است که مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. اما اخیرا اعلام خبر فراخوانی آن باعث شده بسیاری از هواداران از مصرف آن اجتناب کنند.

دستور فراخوانی لیچی های تازه در سطح بازار به دلیل وجود سولفیت های غیرمجاز از سوی آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) و Monco Produce Inc پس از انجام بررسی های لازم در اواخر ماه آگوست صادر شد.

در واقع عرضه این محصول به صورت عمده بوده و پس از بسته بندی در فروشگاه های خرده فروشی بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا و انتاریو به منظور فروش در سایر استان ها یا مناطق اطراف توزیع می گردید.

به مصرف کنندگان این محصول توصیه می شود از مصرف هر گونه لیچی خریداری شده از تاریخ 7 آگوست لغایت 31 آگوست جدا خودداری شود و یا به فروشگاه مربوطه بازگردانند.

همچنین آن دسته از افرادی که به سولفیت حساسیت دارند هشدار داده می شود که محصول را تحت هیچ شرایطی مصرف نکنند چرا که به مراتب عواقب جدی تری بر روی سلامتی خواهد داشت.

خوشبختانه تاکنون از عوارض مصرف این محصول یا مشاهده هر گونه علائم مشکوکی گزارشی منتشر نشده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز