اعزام 1700 نیروی ارتشی: وحشت از سیل آخر هفته مونترال و اتاوا را فرا گرفت / گزارش سی ان ان

Submitted on ش., 04/27/2019 - 21:19

کانادایی‌هایی که در روزهای اخیر در معرض سیل قرار گرفته‌اند خود را برای بارندگی های بیشتر در آخر هفته‌ها آماده و مقامات فدرال و محلی منابع مورد نیاز
اعزام 1700 نیروی ارتشی: وحشت از سیل آخر هفته مونترال و اتاوا را فرا گرفت / گزارش سی ان ان

کانادایی‌هایی که در روزهای اخیر در معرض سیلاب قرار گرفته‌اند، خود را برای بارندگی های بیشتر در آخر هفته‌ها آماده و مقامات فدرال و محلی منابع مورد نیاز ساکنین در معرض سیل را پیش‌بینی کرده‌اند.

به نقل از سی. ان . ان، بر همین اساس اتاوا و مونترال در وضعیت هشدار قرار گرفته‌اند.

شرق انتاریو و غرب کبک و سایر بخش‌هایی که در طول رودخانه اتاوا قرار دارند نیز با افزایش سطح آب و آب گرفتگی معابر مواجه بوده‌اند.

اعزام 1700 نیروی ارتشی
Ralph Goodale، وزیر بهداشت و درمان کانادا، در همین رابطه از آماده باش ارتش برای کمک به سیل زدگان و اعزام 1700 نیروی ارتشی به کبک، انتاریو و نیوبرانزویک خبر داد.

تغییرات آب و هوا و سیل
داگ فورد، نخست وزیر انتاریو، ضمن سرکشی به مناطق در معرض خطر اتاوا ، به رسانه‌های خبری گفت که تغییرات آب و هوایی موجب این رویداد در کانادا شده است و طی سه سال گذشته این دومین بار است که کشور دچار چنین سیلی می‌شود.

Goodale نیزبا تاکید بر تغییرات آب و هوایی اظهار داشت: این چرخه وحشتناک طوفان و سیل و آتش‌سوزی … واقعا معضلی جدی و ملی است که امنیت عمومی را در معرض خطر قرار داده است و ما باید بطور اساسی راجع به آن چاره اندیشی کنیم.

جیم واتسون، شهردار اتاوا، نیز در واکنش به سیلابهای اخیر که نواحی اطراف رودخانه اتاوا را در شرایط هشدار قرار داده است گفت که دولت انتاریو آماده کمک به پایتخت است. داوطلبان نیز برای درست کردن کیسه‌های شنی و مقابله با سیل به کمک ساکنین اطراف این رود شتافته‌اند.
فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک، نیز در گفتگو با رسانه‌های خبر کانادا با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و دوراندیشی در استان خود خاطر نشان کرد که خانه‌هایی که در معرض سیل بوده‌اند به وقت کیسه‌های شن را دریافت کرده‌اند.

بنابر این گزارش در نیوبرانزویک نیز با وجود اقدامات صورت گرفته، مقامات نگران روزهای آینده و افزایش میزان بارندگی‌ها هستند.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز