استخدام نیرو در Air Canada در تابستان امسال

Submitted on Mon, 05/20/2019 - 19:29

این روزه ها شرکت هواپیمایی Air Canada در حال گسترش است. به طوری که بر اساس بیانیه ای در روز گذشته، این شرکت اعلام کرد که در حال مذاکره برای همکاری با Air Transat است که یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی مستقر در کبک می باشد. این شرکت یکی از برترین شرکت های هواپیمایی آمریکای شمالی به شمار می رود.

اکنون این شرکت پیشرو تصمیم به استخدام کارجویان دارد. همانطور که عنوان شرکت "Megastar" توسط Globe و Mail نام گذاری شد، Air Canada نیز در ماه ژانویه یکی از بهترین گزینه ها برای اشتغال در مونترال معرفی گردید.

در حال حاضر در وب سایت Air Canada، بیش از 70 موقعیت شغلی در 19 رشته مختلف وجود دارد. چنانچه علاقمند به کار در صنعت هواپیمایی هستید اکنون وقت آن رسیده است تا دست به کار شوید.

آژانس خدمات مشتریان فرودگاه بیشترین آمار تقاضا را دارند. مشاغل تمام وقت و پاره وقت فراوانی در شرکت های هواپیمایی از جمله Fort Lauderdale، فلوریدا و لس آنجلس، کالیفرنیا در سطح آمریکای شمالی وجود دارد.

بخش فناوری اطلاعات مربوط به پرواز نیز نیروی انسانی استخدام می نماید. البته بخش تاسیسات و امور خدمات نیز نیازمند 17 کارجو می باشد.

براساس اطلاعات مندرج در وب سایت Air Canada، این شرکت قرار است طیف گسترده ای از جمله خدمات بهداشتی، امور بیمه ای، امتیازات سفر، طرح های بازنشستگی، همچنین برای ایام تعطیلات و دیگر موارد ارائه دهد. شرکت همچنین برای کارکنان و اعضای خانواده درجه یک آنها هزینه بلیط را با قیمت ویژه در نظر می گیرد.

علاوه بر این، از طریق شرکای Air Canada آنها می توانند از تخفیف در اجاره اتومبیل، اقامت در هتل، بسته ویژه تعطیلات و اپراتورهای تور بهره مند شوند. این می تواند فرصتی جهانگردی برای کارکنانی باشد که در این شرکت هواپیمایی کانادا مشغول به کار می شوند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز