احتراق خانه ای در Kincora یک کشته و یک مجروح ایرانی برجای گذاشت

Submitted on چ., 05/29/2019 - 15:43
Videos

احتراق خانه ای در محله Kincora دُرسا دهداری ( در سمت راست عکس) 22 ساله دانشجوی دانشگاه کلگری را که قصد داشت قاضی شود به کام مرگ کشاند. بر اساس شواهد دیگر قربانی این حادثه پدر وی است که هنوز هویتش از سوی اداره پلیس رسما تایید نشده است. همچنین دُرنا دهداری (در سمت چپ عکس) 16 ساله دختر کوچکتر این خانواده است که بر اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری می باشد.

به گفته یکی از دوستان خانوادگی ایشان، این دو خواهر روابط صمیمانه ای با یکدیگر داشتند و اکثرا تصور می کردند که آنها دوقلو هستند.

دُرنا دختر دوست داشتنی و خوش برخورد و شادی است که اگر هر آن احساس کند شما مشکلی دارید تمایل به کمک رسانی دارد. هیچگاه بدخلقی نکرده است. دُرسا نیز به خواهرش شباهت داشت اما ساکت و کم حرف بود.

شرح حادثه به این قرار است که در روز شنبه حوالی ساعت 2 عصر خبر انفجار احتمالی خانه‌ای در محله Kincora به اداره پلیس گزارش شد.

پس از حضور نیروها در محل حادثه جسد دو تن و یک دختر جوان با جراحات شدید کشف شد.

خودروهای پلیس و آتشنشانی نیز تا روز پس از حادثه در اطراف خانه محترقه حضور داشتند و ماموران پلیس به تحقیقات خود ادامه می دادند.

اداره پلیس تایید کرد که آتش سوزی به طور عمدی و بر اثر مسائل خانوادگی بوده و همچنین افزوده می شود که میزان آسیب وارده به واحدهای همجوار در دست بررسی است.

شنیده ها حاکی از این است که در چند سال اخیر والدین این خانواده با یکدیگر اختلاف داشتند و اخیرا در شرُف طلاق بوده اند. به طوری که بارها دُرنا با پدر خود رابطه پر تنشی را تجربه کرده است.

حال مادر این خانواده به سوگ و عزا نشسته است.

همچنین یکشنبه شب همسایگان و ساکنان این محله مراسم ختمی برای تسلی روح جان باختگان برگزار کردند.

به دستور پلیس در صورت ارائه هر گونه اطلاعاتی از این حادثه موضوع را تلفنی با 4034288877 یا به طور ناشناس به وبسایت calgarycrimestoppers گزارش دهید.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز