آخرین نظرسنجی انتخاباتی ۲۰۱۹ می گوید، محافظه کاران برنده ی انتخابات خواهند بود

Submitted on چ., 06/12/2019 - 19:44

آخرین رأی گیری انتخابات ۲۰۱۹ نشان می دهد که حزب محافظه کار بیشترین حمایت را دریافت کرده است درحالیکه حمایت از حزب Green در حال افزایش است و انتظار می رود که حزب لیبرال متفرق شود.

بنا بر اطلاعات حاصله از انتخابات توسط Campaign Research، حزب محافظه کار در حال حاضر با ۳۵٪ حمایت، حزب لیبرال با ۳۲٪ حمایت، ان دی پی با ۱۴٪ حمایت و حزب سبز با ۱۲٪ حمایت همراه است.

Green Party leader Elizabeth May ( Ernest Doroszuk / Toronto Sun )

اگرچه حزب سبز در انتها قرار دارد ولی حمایت مردمی آن پیشرفت به سزایی داشته است و آراء حزب لیبرال و ان دی پی انسجام چندانی ندارد. درماه فوریه ی امسال حمایت از حزب سبز ۷٪ بود. این نظرسنجی نشان می دهد که حامیان ان دی پی و حزب سبز در هنگام رأی گیری تمایل به تغییر نظر خود داشته اند و تنها ۷٪ از آنها بر نظر خود پافشاری می کنند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، تنها ۱۷٪ گفتند که قطعاً ترودو را انتخاب خواهند کرد که این یعنی نیمی از آنها ممکن است نظر خود را هنگام رأی گیری عوض کنند که این خبر خوشی برای ترودو نمی باشد.

یک چهارم حامیان حزب محافظه کار گفتند که به نفع این حزب رأی خواهند داد. این نشان می دهد که حزب محافظه کار بیشترین حامیان مصمم را دارد که می تواند روی آنها حساب کند.

در حال حاضر رضایت از ترودو و شر در یک سطح است. ۳۲٪ از مردم از کار آنها راضی هستند. و Elizabeth May رضایت بیشتری را از طرف مردم دریافت کرده است. این رضایت ۳۵٪ می باشد.

گفته شده است که استانداردهای رأی آوری Elizabeth May کمتر از آن دو نامزد دیگر است. با این وجود May نخست وزیر نخواهد شد زیرا که تنها ۹٪ اعتقاد دارند که وی انتخاب می شود.

ان دی پی حتی وضعیت بدتری دارد. وضعیت این حزب به خوبی وضعیت حزب سبز نیست. فقط ۷٪ از مردم فکر می کنند که Singh پیروز انتخابات خواهد شد.

Andrew Scheer و حزب لیبرال رضایتمندی خوبی را از طرف مردم دریافت کرده اند ولی شر تحت تأثیر سیاست های اونتاریو است زیرا که نخست وزیر اونتاریو فورد در سرتیتر های اخبار است و این شر را برای رأی آوردن تضعیف می کند. فورد از شر معروف تر است. فورد بارها در موارد مختلف دربودجه صرفه جویی کرده است و سرتیتر اخبار شده است.

هم اکنون حمایت از حزب سبز رو به افزایش است و حزب محافظه کار باید خوشحال باشد. زمانی که ترودو رسماً عرصه را ترک کند آن زمان هنگام اشتقاق حزب چپ خواهد بود. هیچ کسی به این فکر نکرده است که رقیب ترودو در انتخابات ۲۰۱۹ نه تنها Scheer از حزب محافظه کار خواهد بود بلکه وی باید مراقب Elizabeth May نیز باشد.
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز